دانشجویان دانشگاه علوم و فنون مازندران طرح «سه‌شنبه‌های مهدوی» را در بابل اجرا کردند.
کد خبر: ۵۳۱۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸ 28 November 2017
به گزارش بلاغ به نقل از بابل‌نوین، به همت دانشجویان دانشگاه علوم و فنون مازندران و همزمان با روز آغاز ولایت حضرت بقیه‌الله(عج)  پنجمین هفته از طرح ” سه‌شنبه‌های مهدوی ” در بابل برگزار شد.
               
فاطمه پناهیان مسئول برگزاری این طرح در گفت‌گو با خبرنگار ما اظهار کرد: به یاری خدا، مسئولان و دانشجویان این پنجمین هفته از برگزاری طرح سه‌شنبه‌های مهدوی است، مسئولان دانشگاه علوم و فنون دو هفته بانی این امر بودند و امروز سومین هفته‌ای است که دانشجویان گام در  این راه مهدوی برداشتند.
               
وی افزود: ما آمادگی داریم به صورت همزمان این طرح را در دیگر دانشگاه‌ها برگزار کنیم، در  پنج هفته اجرای آن  نیز از جانب کسانی که انتظار نداشتیم کمک شد و ما عقیده داریم همه این‌ها به لطف خود امام زمان(عج) است که ما را در برگزاری این طرح مدد می‌رساند.
                 
پناهیان تصریح کرد:  اجرای طرح سه‌شنبه‌های مهدوی با هدف ایجاد تلنگر در همه ما دانشجویان، دانشگاهیان و مردم اجرا می‌شود تا بدانیم حضرت چقدر غریبند، ما باید برای ظهور ایشان گام برداریم و خود را مهیا کنیم، این برنامه تنها بهانه‌ای است تا عاشقان یار هر سه شنبه قراری با هدف سلامتی و تعجیل در فرج ایشان داشته باشند و خوشبختانه در این قرار از همه دانشجویان با هر نوع پوششی بازخوردهای بسیار خوبی دریافت کردیم.
            
گفتنی‌است  این مراسم که با توزیع نذورات و پذیرایی از حاضران همراه بود، مورد استقبال دانشجویان، اساتید و ریاست دانشگاه علوم و فنون مازندران قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار