جانشین انتظامی شهرستان ایلام از اجرای طرح مشترک ارتقای امنیت در بخش چوار توسط پلیس شهرستان و پلیس اطلاعات استان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ 26 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ قدرت حیدری زاد گفت: به منظور ارتقای امنیت و آرامش شهروندان بخش چوار طرح عملیاتی مبارزه با اراذل و خرده فروشان مواد مخدر توسط واحد عملیاتی انتظامی بخش چوار و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بصورت مشترک برگزار شد.
 
وی با اشاره به تعامل و همدلی بین واحدهای مختلف پلیس افزود: پس از انجام کار اطلاعاتی و شناسایی اراذل و خرده فروشان مواد مخدر در بخش چوار، با مرجع قضایی هماهنگی های لازم معمول و نیابت ورود به مخفی گاه های آنان اخذ شد.
 
سرهنگ حیدری زاد ادامه داد: واحدهای عملیاتی پلیس اطلاعات و انتظامی بخش چوار در چند عملیات همزمان غافلگیرانه وارد مخفیگاه اراذل مورد نظر شده و آنها را دستگیر و تحویل قانون دادند.
 
وی تاکید کرد: در این مأموریت مشترک تعداد 10 نفر اراذل و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و علاوه بر کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و تعدادی اقلام سرقتی از جمله اموال دولتی تعداد 13 دستگاه رسیور و ال الن بی از آنها کشف شد.
 
سرهنگ حیدری زاد با تأکید بر ادامه روند اجرای این طرح های ضربتی گفت: پلیس با جدیت و تلاش شبانه روزی امنیت و آرامش شهروندان را تأمین و حفظ کرده و ادامه این روند تا پایان سال در دستور کار پلیس است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار