مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان داراب خواستار افزایش سهمیه این استان در برگزاری این همایش‌های پیاده‌روی و پخش زنده از شبکه ۳ سیما شد.
کد خبر: ۵۲۷۷۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳ 21 November 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم:حیدرعلی کامیاب امروز در نشست هماهنگی پیاده‌روی خانوادگی که با حضور رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس، فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان داراب در اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار شد، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تایید فدارسیون ورزش‌های همگانی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی داراب 29 دیماه 96 برگزار و از طریق شبکه 3 سیما روی آنتن می‌رود.

وی بیان کرد: برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در داراب و پخش آن از تلویزیون فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان داراب در بخش‌های مختلف از جمله مذهبی، فرهنگی و گردشگری است.

 عضو شورای راهبردی فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به اینکه استان فارس از استان‌های پهناور کشور است تصریح کرد: درخواست ما از رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی افزایش سهمیه سالانه برگزاری پیاده‌روی‌های خانوادگی در قالب برنامه صبح و نشاط است.

کامیاب افزود: آماده‌ایم در سال یک پیاده‌روی در کلان‌شهر شیراز و دو پیاده‌روی دیگر نیز با همکاری فرمانداران در شهرستان‌های مختلف استان فارس برگزار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس همچنین با اشاره به ظرفیت‌های ورزش شهرستان داراب گفت: متاسفانه با نگاه ضعیفی که مدیران سابق به ورزش این شهرستان داشته‌اند، امروز بیشترین پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام را دارد.

کامیاب با بیان اینکه معتقدیم باید بر روی ورزش این شهرستان سرمایه‌گذاری بیشتری شود تا به سمتی حرکت کنیم که طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی به سرانجام برسد خاطرنشان کرد: تا برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در داراب خوابگاه ورزشی این شهرستان تجهیز می‌شود تا بتوان از آن استفاده کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس افزود: نباید اجازه داد برخی رشته‌های ورزشی در داراب غیرفعال شود و باید با برطرف کردن مشکلات موجود به ویژه در بخش‌ زیرساخت‌ها این مشکلات را برطرف کرد.

کامیاب با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف ورزشی به ویژه عمرانی در شهرها و روستاهای استان فارس گفت: تا پایان امسال و یا نیمه‌های سال آینده شاهد یک انقلاب در ورزش استان فارس می‌شویم و اتفاقات مثبت روی می‌دهد.

در این نشست رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس نیز با قدرانی از مدیرکل ورزش و جوانان فارس و همچنین فرماندار شهرستان داراب اظهار داشت: این هیئت آماده برگزاری برنامه‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان‌های استان است که این نیز حمایت فرمانداران را می‌طلبد.

سیروس پاک‌فطرت تصریح کرد: در سال گذشته همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در جهرم برگزار شد و امسال نیز در داراب برگزار می‌شود که در این راستا نیز شهرستان کازرون نیز دواطلب شده است.

وی بیان کرد: هیئت ورزش‌های همگانی به دنبال نهادینه کردن ورزش همگانی است که بخشی از آن نیز با تعامل مثبت اداره‌ها و نهادها در راستای برگزاری منظم شوراهای عالی ورزش همگانی در استان و شهرستان‌ها محقق می‌شود.

فرماندار شهرستان داراب نیز در این جلسه اظهار داشت: برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان داراب در جلسه دو ماه گذشته با رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس نهایی شد.

قاسم‌پور گفت: در حال حاضر کمیته‌های مختلف برای برگزاری این پیاده‌روی با محوریت شورای اسلامی شهر و شهرداری داراب برگزار شده و آماده‌ایم تا یک برنامه مناسب و در شان مردم داراب برگزار کنیم.

وی بیان کرد: خیران نیک‌اندیش شهرستان داراب در برگزاری این پیاده‌روی اعلام همکاری کرده‌اند که این نیز نشان از اهمیت آنان به حوزه ورزش همگانی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار