رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر مهران گفت: در یکسال گذشته (خرداد 93 تا خرداد 94) در مجموع 20 کیلو و 756 گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۵۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴ 24 June 2015
سروان علی همتی پناه درحاشیه نشست فرعی مبارزه با مواد مخدرگفت: در این مدت 342 نفر از عوامل و توزیع کنندگان مواد مخدر نیز دستگیر و بدست قانون سپرده شدند.

وی افزود: شهرستان مهران از حیث آلودگی افراد به مواد مخدر نسبت به جمعیت، یکی از پاک ترین شهرهای استان ایلام است که این مهم مرهون تلاش ها و زحمات همه دستگاه ها است البته این امر نباید از حساسیت خانواده ها نسبت به موضوع مواد مخدر بکاهد.

سروان همتی پناه از پدیده شوم مواد مخدر و روانگردان ها بعنوان زلزله ای خاموش و جنگ برون مرز و منکرات عصر حاضر یاد کرد و یادآور شد: امروز در تمام دنیا کمتر کشوری است که با این بلای خانمانسوز درگیر نباشد.

وی مهمترین راه مبارزه با مواد مخدر را آگاه نمودن خانواده و بالا بردن روابط عاطفی بین فرزندان و والدین دانست و گفت: پدر و مادر باید بیشترین ارتباط را با فرزندان خود داشته باشند بطوریکه بتوانند براحتی مسایل و مشکلات را با هم در میان بگذارند.

وی خاطر نشان کرد: هر قدر خانواده در این موضوع با مربیان، معلمان و اولیای مدارس همکاری کنند احتمال آلوده شدن جوانان و نوجوانان به مواد مخدر نیز کمتر است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار