مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: از صاحبان صنایع و تولید کنندگان به جهت عدم حمایت از ورزش گله داریم .
کد خبر: ۵۲۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 07 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش و جوانان استان کرمانشاه،مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در مجمع عادی سالانه هیئت تنیس روی میز استان کرمانشاه با اشاره به حمایت مستمر صاحبان صنایع و تولیدکنندگان برخی استانها از ورزش گفت:متاسفانه در استان کرمانشاه عزمی جدی برای این کار وجود ندارد و غالب صاحبان حوزه های صنعت،تجارت و تولید و شرکت های بزرگ با حمایت از ورزش عریبه هستند.

ارسلان حسینی افزود:باید قبول کنیم همه ما در مقابل فرزندان و جوانان این استان مسئول هستیم و باید در ابعاد مختلف و از جمله ورزش حامی جوانان باشیم.

وی با اشاره به مشکلات مالی که گریبانگیر ورزش است افزود:حجم فغالیت ها و مطالبات به حق جامعه ورزش ما با اعتبارات موجود ورزشی تناسبی ندارد و انتظار می رود بخش خصوصی استان کرمانشاه به مانند استان ها و دیگر شهرها از ورزش حمایت کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه به توفیقات به دست امده در ورزش قهرمانی استان اشاره کرد و گفت:علیرغم همه این مشکلات خوشبختانه ورزشکاران ما در همه میادین ملی و بین المللی با تعصب مثالزدنی به کسب افتخار برای مردم و کشور خود میندیشند و از ابتدای سالجاری نیز مدال های رنگارنگ ارزشمندی کسب کرده اند.

حسینی همچنین به هیئت پینگ پنگ استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت:خوشبختانه در سالهای اخیر پینگ پنگ استان با تلاش های رئیس محترم هیئت و کادر اجرایی آن اقدامات خوبی داشته است و به خوبی توانسته در راستای اهداف توسعه ای این رشته گام بردارد.

وی افزود:پینگ پنگ از جمله رشته هایی است که قابلیت های بالایی برای توسعه همگانی و قهرمان دارد و باید از این ظرفیت نهایت استفاده را برد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار