تا پایان سال جاری صورت می‌گیرد
مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی استان قزوين از بررسی 20 پرونده راکد طرح‌های صنعتی و واحدهای تولیدی تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۱۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 04 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حمیدرضا خانپور در پایان جلسه هیأت حل اختلاف و داوری، از تعیین و تکلیف 11 پرونده قرارداد راکد در شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد و اظهار داشت: طی چند سال گذشته فسخ قراردادهای راکد در استان قزوین انجام شد که در این زمینه 85 فقره قرارداد راکد پس از اعطای مهلت و عدم انجام تعهدات فسخ شده است.

وی همچنین از بررسی 20 پرونده راکد طرح‌های صنعتی و واحدهای تولیدی تا پایان سال جاری خبر داد و ادامه داد: باتوجه به فسخ قراردادهای راکد در استان قزوین بیش از 100 هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در این زمینه آزادسازی و گام‌های اساسی برداشته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: با حضور محمد لطفی‌معز مدیر حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در هیأت حل اختلاف و داوری، تعیین تکلیف قراردادهای منعقده با متقاضیان سرمایه‌گذارای که به هر نحوی اراضی واگذار شده به آنان راکد مانده است، مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای مناسب اتخاذ شد.

خانپور با اشاره به فعال‌سازی قراردادهای واگذاری حق بهره‌برداری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی عنوان کرد: این قراردادهای راکد مورد بررسی قرار گرفت و در زمینه آرا صادره از سوی هیأت حل و اختلاف داوری موضوع بند (7) فصل(و) راهکارهای مناسب اندیشیده شد.

این مسؤول مطرح کرد: باتوجه به اینکه تعدادی از پرونده‌های مذکور مربوط به متقاضیانی بوده که هیچ‌گونه ساخت و سازی در اراضی تحویلی صورت نگرفته است، این پرونده‌ها پس از طرح در کمیته پایش در دستور کار هیأت حل اختلاف و داوری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با بیان اینکه اراضی آزادسازی شده مجدد واگذار شده است، بیان کرد: این اراضی در زمینه جذب سرمایه‌گذاران صنعتی جدید واگذار شده تا گام‌های مؤثری در راستای تحقق کسب و کار و رونق تولید برداشته شود.

خانپور یادآور شد: با توجه به راهبرد سال جاری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، امیدواریم در زمینه جذب سرمایه‌گذار موفق عمل کرده و گام‌های ارزنده‌ای با حمایت و همکاری مسؤولان استانی برداشته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار