مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خوزستان:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان گفت: امسال از نظر تأمین آب آشامیدنی در مرز چذابه هیچ مشکلی نداریم و آب در شبکه های توزیع آب حدود ۱۲۰ انشعاب برای مواکب جریان دارد.
کد خبر: ۵۱۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷ 01 November 2017
به گزارش تابناک خوزستان، درویشعلی کریمی اظهار کرد: سال گذشته در شلمچه پروژه بسیار بزرگی را اجرا کردیم و خوشبختانه امسال هیچ مشکلی برای آبرسانی به مواکب نداریم.

وی تصریح کرد: در محور چذابه، امسال با کمک آب و برق یک پروژه خط انتقال آب را اجرایی و شبکه داخلی نیز توسط کارشناسان آبفا روستایی به اجرا گذاشته شد.

مدیرعامل آبفار خوزستان ادامه داد: این کار باید ظرف هشت یا ۹ ماه انجام می شد ولی با تلاش بسیار بالای کارشناسان ظرف دو ماه به اتمام رسید؛ در این پروژه خط انتقال به طول ۲۴ کیلومتر لوله ۳۱۵ و ۱۴ اینچ از تصفیه خانه  بستان به سمت چذابه را انجام دادیم.

کریمی بیان کرد: پنج مخزن ۱۰۰ مترمکعبی جمعا به حجم ۵۰۰ مترمکعب به طول ۱۵ کیلومتر در مرز چذابه جانمایی شده و آبی که از بستان به مرز منتقل می شود به این مخازن منتقل می شوند.

وی عنوان کرد: امسال از نظر تأمین آب آشامیدنی در مرز چذابه هیچ مشکلی نداریم و آب در شبکه های توزیع آب حدود ۱۲۰ انشعاب برای مواکب جریان دارد.

مدیرعامل آبفار خوزستان در ادامه خبر داد: برای احتیاط حدود ۲۶ تانکر آبرسانی را از استان های مختلف در مرزها مستقر کردیم و چند روز اول هم که آبرسانی از طریق لوله کشی به مواکب انجام نشده بود این تانکرها کار آبرسانی را انجام می دادند.

کریمی بیان کرد: شبکه آبرسانی به مرز چذابه دائمی است ولی سال آینده به سایت جدید استقرار مواکب منتقل می شود.

وی در پایان گفت: موارد بهداشتی و ایمنی آب شرب نیز توسط کارشناسان آبفا کنترل می شود و تعدادی آزمایشگاه سیار کنترل کیفیت آب در مرزها جانمایی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار