نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اگر امروز نوجوانان ما از مواضع و نقشه‌های رئیس جمهور آمریکا مطلع نباشند؛ در آینده نمی‌توانند برای دفاع از انقلاب در صحنه‌های مختلف حضور داشته باشند.
کد خبر: ۵۱۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰ 01 November 2017
نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید مکتب شهادت را از ابتدا در بین جوانان، نوجوانان و همه خانواده‌ها به اندازه میزان شرعی گسترش دهیم.

به گزارش تسنیم؛ آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی اظهار داشت: مسائل سیاسی قطعا باید در یادواره‌های شهدا مطرح شود زیرا رمز بقای انقلاب به فرموده مقام معظم رهبری، انقلابی ماندن همه قشرهاست و همه گروه‎های جامعه باید انقلابی بمانند.

وی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی تصریح کرد: دانش‌آموزان یکی از این قشرها به شمار می‌روند که باید مسائل سیاسی در کتاب‌های درسی و جلسات به ویژه یادواره شهدا برای آن‌ها تبیین شود.

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اگر امروز نوجوانان ما از مواضع و نقشه‌های رئیس جمهور آمریکا مطلع نباشند؛ در آینده نمی‌توانند برای دفاع از انقلاب در صحنه‌های مختلف حضور داشته باشند.

آیت‌الله موسوی افزود: بنابراین لازم است که مسائل سیاسی به مقدار زیادی دربین دانش‌آموزان، دانشگاهیان و نمازهای جمعه برای آگاهی عموم تبیین شود.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به نقش شهدای دانش‌آموز در دفاع مقدس نیز گفت: همه گروه‌ها در دوران دفاع مقدس، نقش عالی داشتند که یکی از گروه‌های مؤثر، دانش‌آموزان بودند که با فرمان امام راحل مانند سایر قشرها به دفاع از انقلاب پرداختند.

آیت‌الله موسوی بیان کرد: اثرگذاری دانش‌آموزان در 6 سال جنگ تحمیلی تا اندازه‌ای بالا بود که حضرت امام خمینی(ره)، دانش‌آموز شهید " محمدحسین فهمیده" را الگوی ملت ایران خطاب کرد.

وی تصریح کرد: امروز فرزندان ما و نسل جوان جامعه باید نوجوان عاشورایی، حضرت قاسم(ع) که شهادت را شیرین‌تر از عسل می‌دانست؛ الگوی خود قرار داده و راه دانش‌آموزان شهیدی چون " محمدحسین فهمیده" را ادامه دهند.

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید مکتب شهادت را از ابتدا در بین جوانان، نوجوانان و همه خانواده‌ها به اندازه میزان شرعی گسترش دهیم که ان‌شاءالله این استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تا ظهور منجی عالم بشریت تداوم یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم استان همدان در دوران دفاع مقدس  بیش از 8 هزار شهید تقدیم انقلاب کرد که یک هزار و 76 نفر از آن‌ها دانش‌آموز هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار