مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه، از پرداخت 250 میلیارد ریال هزینه بیمه سلامت به بیمه شدگان سرپل ذهاب خبر داد.
کد خبر: ۵۱۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 30 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازایرنا، کیومرث مظفری روز دوشنبه در جلسه رسیدگی به مشکلات بیمه سرپل ذهاب افزود: با اجرای تغییرات در بخش بیمه سلامت همگانی، از ابتدای آبان امسال بیمه شدگان فقط از خدمات بخش دولتی بهره می شوند.

وی با بیان اینکه بیش از 70 درصد از جمعیت سرپل ذهاب زیرپوشش سازمان بیمه سلامت هستند این افراد را شامل صندوق کارکنان دولت، خانواده های شهدا، ایثارگران، آزادگان و 

جانبازان، روستائیان و عشایر و همچنین کلیه افرادی که فاقد هرگونه پوشش بیمه همگانی سلامت هستند، ذکر کرد.

وی بیان کرد: روستائیان و عشایر مشمول خدمت سربازی تحت پوشش بیمه همگانی سلامت، خدمات درمانی رایگان دریافت می کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه افزود: با بیمارستان، مراکز بهداشتی درمانی روستایی و شهری، پزشکان، آزمایشگاه و فیزیوتراپی قرارداد بیمه همگانی سلامت منعقد شده است و خدمات به نحو مطلوب به این بیمه شدگان ارائه می شود.

مظفری، اظهار داشت: به صورت میانگین برای هریک از بیمه شدگان شهرستان سرپل ذهاب در هر ماه حدود سه میلیون و 600 هزار ریال در بخش بیمه سلامت هزینه می شود. 

وی ضمن اعلام آمادگی ارائه خدمات مطلوب به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین، اضافه کرد: در ایام اربعین علاوه بر اعزام تیم پزشکی به مرز خسروی، کارکنان بیمه سلامت در شهرستان های اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین آماده ارائه خدمات به بیمه شدگان هستند. 

این مقام مسئول بیان کرد: بر حسب بند الف، تبصره 17 قانون بودجه سال جاری، کلیه بیمه شدگان همگانی بیمه سلامت از ابتدای آبان امسال بدون هیچ دغدغه ای برای دریافت خدمات به مراکز دولتی مراجعه کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت و 48 کیلومتر مرز با عراق دارد.

هم اکنون یک میلیون و 200 هزار نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان زیرپوشش و حمایت های این بیمه قرار دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار