مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: در قالب طرح شوق زیارت از ابتدای سال جاری یک هزار مددجوی کمیته امداد اردبیل به زیارت حرم امام رضا (ع) مشرف شدند.
کد خبر: ۵۱۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ 29 October 2017
به گزارش تابناک : حسین دشتی شامگاه شنبه در تشریح برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال توجه به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، طرح شوق زیارت با هدف اعزام مددجویانی که توفیق زیادت بارگاه امام رضا (ع) نصیبشان نشده است، در استان اردبیل اجرا می‌شود.
وی به تشریح اهداف و نحوه اجرای طرح شوق زیارت در اردبیل پرداخت و گفت: روز گذشته با حمایت و همکاری خیران چهارصد مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) از استان اردبیل به زیارت هشتمین اختر تابناک امامت اعزام شدند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل توضیح داد: حمایت‌های خیرانی که تا کنون کمیته امداد امام خمینی (ره) را در راستای خدمت رسانی بیشتر به اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه فراموش نکرده و همیشه همراه آنان بودند، ستودنی است و امیدوار به استمرار حمایت‌های همه جانبه خیران در دستگیری از مظلومان هستیم.
دشتی حمایت از برنامه‌های فرهنگی و باورهای دینی را ضروری دانست و عنوان کرد: با شروع سال جدید و اجرای طرح شوق زیارت در حدود هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ه) به زیارت بارگاه علی بی موسی الرضا (ع) اعزام شدند.
وی ادامه داد: از جمله اهداف اصلی اعزام مددجویان به مشهد مقدس افزایش شور و نشاط معنوی بوده و در قالب این طرح برنامه‌های مختلف فرهنگی نیز اجرا می‌شود.






منبع : خبرگزاری رضوی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار