بازیکن تیم فوتبال اکسین البرز، گفت:‌گسترش فولاد برتری نسبت به ما ندارد و فقط آنها در ليگ برتر حضور دارند و ما ليگ يك هستیم.
کد خبر: ۵۱۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷ 25 October 2017
به گزارش تابناک : مسعود حق در گفت‌وگویی در مورد رویارویی مقابل گسترش فولاد در جام حذفی، گفت: اکسین یکی از مدعیان لیگ یک است و با اینکه دیر تمرینات تیم شروع شد اما اکنون جز مدعیان هستیم و در جام حذفی هم می خواهیم به مرحله های بالا برویم. گسترش تیم خوبی بوده است که اکنون با بحران های زیادی مواجه شده است و ما بازی های این تیم را دید‌ایم. این تیم برتری نسبت به ما ندارد و فقط آنها در لیگ برتر حضور دارند و ما لیگ یک. اکسین یکبار هم مقابل سایپا لیگ برتری توانایى خود را نشان داده است و در این بازی هم می توانیم برنده بازی باشیم.

وی افزود: علی لطیفی مربی خوبی است و هیچ چیز را به اگر و اما نمی‌گذارد. حس برد در او خیلی زیاد است و این حس را به تیم منتقل می‌کند. او هدف‌های‌ بزرگی برای اکسین دارد. امیدوارم با این تیم بخش خصوصی کمی مهربان‌تر باشند و چنین افرادی را که با هزینه شخصی تیم داری می‌کنند دلسرد نکنند. من پنج سال در صبای لیگ برتری بودم ارامش اینجا را نداشتم این باشگاه ٤٠٪؜ قرار داد بازیکنان را پرداخت کرد که فکر نمی‌کنم تیمی در لیگ برتر و یک تا این درصد پرداختی داشته باشند. اما این افراد از آینده نا امید هستند و واقعا حیف است در فوتبالی که همه برای شهرت چند صباحی هستند و تیم ها را با مشکل مواجه می کنند، مدیران اکسین از فوتبال بروند.






منبع : وانانیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار