سرپرست پليس آگاهي استان از دستگيري يك سارق و مالخر گوشي موبايل در شيراز خبر داد.
کد خبر: ۵۱۱۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷ 19 October 2017
تابناک فارس به نقل ازپایگاه خبری پلیس:سرهنگ "محسن سروقد" گفت: با توجه به افزايش سرقت گوشي موبايل از بيماران بستري در بيمارستان ها و مسافراني كه در پارك ها اقدام به برپايي چادر مي كردند، موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.
وي افزود: با تحقيقات ميداني و اظهارات مال باختگان شيوه و شگرد سارقان مشخص شد و ماموران در يك عمليات ضربتي، يك سارق را شناسايي و دستگير كردند.
سرپرست پليس آگاهي استان تصريح كرد: متهم در بازجويي های فني و تخصصي به سرقت اعتراف كرد و اظهار داشت تاكنون 40 فقره سرقت موبايل انجام داده و گوشي ها را به یک مالخر فروخته است.
سروقد خاطر نشان كرد: تيمي از كاركنان پليس آگاهي پس از اخذ دستور مقام قضائي مخفيگاه مالخر را شناسايي و وي را دستگير كه در بازرسي از منزل وي سه دستگاه گوشي مسروقه كشف كردند.
سرپرست پليس آگاهي استان در پايان ضمن اشاره به تشكيل پرونده و تحويل متهمان به مراجع قضائي، بيان كرد: شهروندان علاوه بر فشار رواني كه بابت سرقت گوشي همراه متحمل مي شوند، نگراني بيشتري نسبت به فاش شدن اطلاعات در گوشي همراه دارند كه به شهروندان توصيه مي شود كه اطلاعات گوشي همراه خود را هرچند روز يك بار خالي و در جاي ديگري نگهداري كنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار