همزمان با ماه مبارک رمضان با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان و مسئول بسیج دانشجویی این استان، کتاب «مرهم دیدار» شامل خاطرات دانشجوی شهید محمدکاظم کیانی‌نیا رونمایی شد.
کد خبر: ۵۰۵۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶ 21 June 2015
روح‌الله نوری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیروز شنبه، 30 خرداد در این مراسم گفت خداوند مقدر فرموده تا راه شهیدان همچنان ادامه داشته باشد و هیچ مانعی نیز جلودار آن نخواهد بود.
وی افزود: این سخن که عنوان می‌شود، ایران جزیره امنی است، واقعیت دارد، دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدا تا امروز نیت نابودی این سرزمین را در سر دارند.
فرمانده سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: اما صلابت میهن ما ریشه در خون شهیدان و عزت خانواده شهدا دارد و به واسطه آنها است که توانسته‌‌ایم همچنان بر روی پای خود بایستیم.
ناصر بهروز، مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در این مراسم گفت: آنچه انجام شده، ذره‌ای از دریای بی‌کران دانشجو است، از مهر ماه سال 93 برپایی کنگره شهدای دانشجو در استان کرمان زده شد.
وی با اشاره به وجود 139 شهید دانشجوی استان کرمان افزود: تاکنون 27 یادواره شهدای دانشجو در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار کردیم.
بهروز بیان کرد: نیاز امروز جامعه ما و به ویژه قشر جوان، شخصیت‌شناسی شهدا است که خود را وقف امنیت و آرامش کشور کردند.
وی با اشاره به استقبال باشکوه مردم شهیدپرور کشورمان از 175 شهید غواص اظهارکرد: این استقبال نشان می‌دهد که ما هنوز نیاز به این فرهنگ داریم.
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا در ادامه و تداوم برگزاری کنگره شهدای دانشجو در سال‌های آتی 139 شهید دانشجو را به جامعه به ویژه دانشگاهیان معرفی کنیم.
یادآور می‌شود، مراسم رونمایی از این کتاب حوزه دفاع مقدس با حضور والدین شهید محمد کاظم کیانی‌نیا و جمعی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در محل حسینیه شهید کیانی برگزار شد.
برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار