مسئول کمیته اجرایی جشنواره استانی تئاتر طنز شهرستان سنقر از ارسال 38 اثر در بخش صحنه ای و22اثر در بخش نمایشنامه نویسی خبر داد.
کد خبر: ۵۰۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 07 October 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی: مسئول کمیته اجرایی جشنواره استانی تئاتر طنز ومسابقه نمایش نویسی شهرستان سنقر از ارسال 38 اثر در بخش صحنه ای و١٢اثر در بخش نمایشنامه نویسی خبر داد.

جمال برفی با عنوان این خبر افزود که در بخش نمایشنامه نویسی تا اواخر مهرماه فرصت باقیست وعلاقمندان می توانند با ارسال اثر به دبیرخانه در این جشنواره شرکت کنند. 

وی همچنین ادامه داد داوری آثار نیز بزودی آغاز خواهد شد و بر طبق گاهشمار جشنواره زمان برگزاری جشنواره نیمه اول آذر ماه خواهد بود.

وی برگزاری این جشنواره را با هدف توجه به فرهنگ غنی ایرانی اسلامی و اشاعه وترویج روحیه نشاط وشادابی مبتنی بر اصول اخلاقی جامعه ایرانی اسلامی و کمک به ارتقاء فرهنگ و آداب اجتماعی در میان شهرمندان عنوان کردند. 

لازم به ذکر است؛ این جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان 

سنقروکلیایی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، انجمن هنرهای نمایشی استان و نمایندگی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان سنقر، استانداری کرمانشاه، فرمانداری،شهرداری و شورای اسلامی شهر سنقر برگزار خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار