جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان دره‌شهر خبر داد
جانشین فرماندهی انتظامی دره‌شهر با بیان اینکه به منظور برقراری نظم و امنیت، اماکن تفرجگاهی دره‌شهر تحت کنترل پلیس است، گفت: پلیس با مزاحمان نوامیس مردم برخورد می‌کند.
کد خبر: ۵۰۲۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴ 20 June 2015

مهرداد علی‌محمدی گفت: پلیس دره‌شهر مصمم به برقراری نظم و امنیت تفرجگاه‌ها در ماه مبارک رمضان است.
وی از آمادگی پلیس جهت برقراری نظم و امنیت تفرجگاه‌های سطح شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: تحقق این امر از مطالبات به حق و قانونی شهروندان است.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان دره‌شهر تصریح کرد: با پایان یافتن فصل امتحانات دانش‌آموزان و آغاز تعطیلی مدارس و افزایش اوقات فراغت خانواده‌ها، تفرجگاه‌ها و پارک‌های سطح شهرستان در هنگام افطار در ماه مبارک رمضان پذیرای شهروندان است که می‌طلبد برای حفظ آرامش و آسایش مردم در این محیط‌ها، نیروی انتظامی حضور مستمر و چشم‌گیر داشته باشد.
وی با تاکید بر برخورد جدی پلیس با هنجارشکنان اظهار داشت: پلیس مصصم است با ناامن کردن تفرجگاه‌ها برای هنجارشکنان، امنیت بیشتری برای مردم در استفاده از مواهب طبیعی به وجود آورد.
این مسئول انتظامی افزود: در برخی از موارد به استناد گزارشات مردمی، معدود افرادی با انجام حرکات ناهنجار درصدد برهم زدن آسایش و آرامش آنها هستند که نیروی انتظامی با لحاظ قرار دادن فریضه امر به معروف و نهی از منکر و رعایت حقوق شهروندی طرح‌های ویژه‌ای را در پاسخ به این گونه مطالبات مردمی به مرحله اجرا می‌گذارد.
علی‌محمدی مشارکت و همکاری مردم را با پلیس در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی موثر دانسته و بیان داشت: مشارکت و همکاری مردم با پلیس تضمین‌کننده امنیت و آرامش شهروندان می‌باشد و پلیس نیز با تلاش شبانه‌روزی خود و استمرار بر اجرای طرح‌های مختلف، به مهمترین مطالبه خانواده‌ها که حفظ آرامش آنهاست، جامه عمل می‌پوشاند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر در پایان اولویت اول پلیس را خدمات‌رسانی به مردم دانست و با هشدار به اراذل و اوباش گفت: با هرگونه مزاحمت برای خانواده‌ها به شدت برخورد خواهد شد و گفت نمی‌شود عده‌ای با انجام حرکات نامتعارف آرامش جامعه را برهم زنند.

وی از مردم نیز خواست ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع هرگونه ناهنجاری، در صورت مشاهده اعمال مجرمانه از سوی برخی افراد مراتب را از طریق شماره تلفن 110، به پلیس گزارش کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار