مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از رشد 8.7 درصدی مصرف برق در شش ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد.
کد خبر: ۵۰۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 02 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، " داود راهزادی " در حاشیه بازدید از پروژه خط 2 مداره یاسوج در محدوده زندان مرکزی این شهر به رسانه ها گفت: براساس آخرین آمارهای فنی، میزان مصرف برق در شش ماهه اول امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت بمدت مشابه سال گذشته رشد 8.7 درصدی دارد.
وی میزان مصرف برق در شش ماهه اول امسال در کهگیلویه و بویراحمد را یک میلیون و 272 هزار و 361 مگاوات ساعت عنوان و اظهارداشت: این میزان در مدت مشابه سال گذشته یک میلیون و 170 هزار و 643 مگاوات ساعت بوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: تغییر الگوی مصرف و افزایش تعداد مشترکین مهمترین دلایل افزایش مصرف برق در این استان در شش ماهه گذشته بوده است.
راهزادی با اشاره به درصدهای رشد مصرف برق در سایر نواحی استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: میزان مصرف برق در سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده در حوزه گرمسیری کهگیلویه بزرگ نسبت به سایر شهرستان های استان رکورد مصرف داشته است.
وی گفت: سرجمع مصرف برق در شش ماهه اول امسال در این سه شهرستان رشد 13.4 درصدی را نشان می دهد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، درصد رشد مصرف برق در بهمئی را 13 درصد، گچساران 7.3 درصد و باشت را 6.9 درصد برشمرد.
راهزادی افزود: درصد رشد مصرف برق در شهرستان های بویراحمد و دنا در شش ماهه اول امسال نیز در سرجمع 6.6 درصد بوده است.
وی تعداد مشترکین برق در کهگیلویه و بویراحمد را 240 هزار اشتراک ذکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار