از مزایای این پروژه می توان به صرفه اقتصادی سالانه تقریبا 800 میلیون ریالی ناشی از تامین خرید آب مقطر در استان و حدود دو و نیم میلیارد تومان در بین شرکت های گاز استانی اشاره نمود.
کد خبر: ۵۰۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 02 October 2017

به گزارش تابناک مازندران ، شرکت گاز استان مازندران در این تور یک روزه ، میزبان مدیران و کارشناسان تعالی سازمانی شرکت های گازهای استانی شرکت ملی گاز ایران بود.


بر اساس این گزارش،  " نوروز کلبادی نژاد " مدیر تعالی سازمانی و رئیس امور پژوهش و فناوری شرکت گاز استان ، موفقیت این شرکت در سیزدهمین دوره ارزیابی جایزه ملی کیفیت ایران و نخستین دوره ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر وزارت نفت ، نشان می‌دهد این شرکت مسیر تعالی را به درستی پیموده است.
 

 وی افزود: دستیابی به سطوح بالای سرآمدی یک دستاورد مهم برای کلیه ارکان صنعت نفت کشور و شرکت گاز استان مازندران از پیشگامان این افتخار آفرینی‌ها برای این صنعت است.
 
کلبادی نژاد بیان داشت: با توجه به اینکه ارائه خدمات و خدمت‌رسانی یک تخصص و دانش است، ‌این تور با هدف هم‌اندیشی و انتقال تجربیات برای حضور موفق‌تر در این جایزه تنظیم شده و ما علاوه بر اخذ بازخورد و دیدگاه‌های شرکت‌هایی که دارای سوابق درخشانی در این حوزه هستند، به دنبال شناسایی و انتخاب عملکردهای برتر و تعمیم آن در دیگر شرکت‌ها مجموعۀ شرکت گاز می‌باشیم.
 
مدیر تعالی سازمانی شرکت گاز مازندران از هوشمندسازی مدیریت فرآیندها، اقدامات و راهبردهای سازمان در گاز استان خبر داد و گفت : این نرم افزار جهت همراهی در چهار حوزه اصلی، برای سازمان ها طراحی شده است که شامل مدیریت استراتژیک ، مدیریت فرآیندها ، مدیریت شاخص ها ، مدیریت مستندات ، مدیریت اقدامات و پروژهها و همچنین مدیریت ممیزی ها می باشد .
 
وی با اشاره به اینکه امروزه یکی از دغدغه های اصلی مدیران ارشد یک سازمان، مدیریت استراتژیک است ، تصریح کرد : از این رو سیستم همفار به مدیران سازمان در مواردی از قبیل طراحی مکانیزه نقشه های استراتژیک ، ارائه نقشه استراتژی سازمان ، ارائه نقشه استراتژی واحد ها ، امکان تعریف سنجه های پایش اهداف ، هوشمند سازی اهداف، شاخص ها و ابتکارات استراتژیک ، همسویی فرآیندها با استراتژی های سازمان ، ارائه گزارشات ، نمودار ها و داشبورد های تحقق اهداف استراتژیک ، ارائه کارنامه عملکرد واحدها و استراتژی ها و فرآیندهای سازمان ، کمک شایانی می کند .
 
در ادامه مدیران و کارشناسان تعالی سازمانی شرکت های گازهای استانی از پروژه پژوهشی تولید آب مقطر با خلوص بالا با استفاده از حرارت مازاد گرمکن ایستگاه های تقلیل فشار گاز با استفاده از فناوری غشایی در محل ایستگاه تقلیل فشار گاز بابل بازدید به عمل آوردند .
 
رئیس امور پژوهش و فناوری شرکت گاز استان اظهار کرد: یکی از اهداف کلان شرکت گاز مازندران توسعه فعالیتهای پژوهشی مبتنی بر تعامل صنعت، دانشگاه و بکارگیری فن آوریهای نوین در راستای بهبود بهره وری می باشد که در همین راستا پروژه مذکور از رویکرد بازدید اساتید و دانشجویان از تاسیسات صنعت گاز ، تعریف و اجرایی شده است.
 
وی ادامه داد: از مزایای این پروژه می توان به صرفه اقتصادی سالانه تقریبا 800 میلیون ریالی ناشی از تامین خرید آب مقطر در استان و حدود دو و نیم میلیارد تومان در بین شرکت های گاز استانی اشاره نمود.
 
کلبادی نژاد، استفاده از حرارت مازاد گرمکن ایستگاههای تقلیل فشار گاز جهت تولید آب مقطر با خلوص بالا توسط فناوری پیشرفته هیبرید غشایی و همچنین خودکفائی در زمینه تولید غشاء در کشور را از دیگر مزایای این پروژه برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار