فضل الله شیری در گفتگو با تابناک:
رئیس پلیس راهور استان گفت: محدودیت‌‌های ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورا‌ی حسینی(ع) در مسیر تجمع مرکزی عزاداران در شهر کرمانشاه و نقاط پر تردد در شهرستان‌‌های استان اعمال می‌‌شود.
کد خبر: ۵۰۱۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 28 September 2017
سرهنگ "فصل الله شیری" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی به منظور کاهش بار ترافیکی در مسیرهای تجمع عزاداران حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورا‌‌ در سطح شهرستان کرمانشاه و سایر نقاط پر تردد در شهرستان‌‌های استان اعمال می‌‌شود.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌‌های ترافیکی در شب‌‌های دهه اول محرم در نقاط پر ‌تردد، افزود: با توجه به برپایی مراسم تاسوعا و عاشورا‌ی امسال در مسجد جامع شهر کرمانشاه، محدودیت‌‌های ترافیکی از سه راه برق تا میدان آزادی، تقاطع افشار طوس تا میدان غدیر، میدان کاشانی تا تقاطع هلال احمر و میدان انقلاب تا سه راه شریعتی در نظر گرفته شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه توقف و ورود خودروها در مسیرهای تعیین شده ممنوع است، عنوان کرد: اعمال محدودیت ترافیکی در مسیرهای اصلی دسته‌‌های عزاداری در این ایام در درجه اول به منظور ایجاد نظم در تردد عزادارن و کاهش تخلف در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به حضور نیروهای انتظامی در مسیرهای پرتردد در این ایام، بیان کرد: در سایر نقاط پرتردد محدودیت به صورت مقطعی به منظور روان سازی ترافیکی در این ایام اعمال می‌‌شود.

سرهنگ شیری در پایان  با بیان اینکه رانندگان در ایام باقی مانده از دهه اول محرم در ساعات عزاداری هیئت‌های مذهبی در مسیرهای پرتردد عبور نکنند، بیان کرد: در این ایام انتظار می‌‌‌رود که عزادارن حسینی و دسته‌ها و هیات‌‌های مذهبی نیز همکاری لازم را با نیروهای راهور داشته باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار