حتی در یکی از درگیری های مسلحانه میان پلیس و اشرار، ستوان یکم جواد مرادی از ماموران پلیس آگاهی استان البرز به شهادت رسید.
کد خبر: ۴۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 19 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: طی هفته های اخیر چندین مورد تیراندازی و درگیری میان پلیس و اشرار، قاچاقچیان و سارقان مسلح در کرج گزارش شده است.

حتی در یکی از این درگیری ها ستوان یکم جواد مرادی از ماموران پلیس آگاهی استان البرز به شهادت رسید.
بر اساس این گزارش، باز هم شب گذشته مردم ساکن منطقه حصار در کرج صدای تیراندازی شنیدند و تیرهای شلیک شده شب آرام آنها را به هم ریخت.
بر اساس گزارشی که سید محمد رضا خسروی معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز در اختیار رسانه ها قرار داده، پنجشنبه شب ماموران کلانتری چهارحصار در حین گشت زنی و ماموریت به یک نزاع خیابانی برخورد کرده و برای بررسی موضوع به محل مورد نظراعزام می شوند.

وی گفت: پلیس درحین بررسی موضوع، به چند نفر ازاین افراد مظنون می شود که پس ازاستعلام مشخص می شود که این افراد دارای سوابق کیفری هستند که به محض مشاهده پلیس، این افراد قصد فرار داشتند که پلیس به آنان فرمان ایست می دهد.

خسروی اضافه کرد: پس از متوقف کردن خودرو و تقاضای رویت مدارک متهمان درهمان حین با حمله ور شدن به سمت پلیس قصد فرار داشتند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز افزود: پلیس با تعقیب وگریز برای دستگیری آنها با رعایت ضوابط قانونی واستفاده ازسلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی می کند و پس از زخمی کردن دو نفر از آنها، هر چهار متهم را دستگیر می کند.

خسروی یادآورشد: هر چهارمتهم برای ادامه تحقیقات تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
درود بر دلاور مردان نیروی انتظامی. خدا حافظ شما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
خداوند حافظان نظم وآرامش جامعه را نصرت عطا بفرمایذ وخود حافظ سلامتیشان باشد .روح شهید بزرگوار شاد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار