رئیس پلیس راه استان از آمادگي کامل این یگان برای تسهیل در تردد، خدمت رسانی و امنیت زائران در مراسم اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۴۹۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲ 14 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پايگاه خبري پلیس، سرهنگ "محمد حیدری" در جلسه برنامه ریزی اربعین حسینی (ع) که در ستاد پلیس راه استان برگزار شد با بیان اینکه تردد زوار در اربعین امسال، از مرز خسروی نیز انجام خواهد گرفت، اظهار کرد: اقدامات عمرانی نیمه ‌تمام بایستی قبل از آغاز مراسم اربعین به اتمام برسد تا شرایطی فراهم شود که امسال زائران در تردد با مشکل مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه سالانه تغييرات خوبي در روند تردد زائران صورت مي پذيرد، گفت: با احصای نقاط ضعف و نیز تقویت نقاط قوت، برنامه هاي بهتر و دقيق تري براي تسهيل تردد زائران داشته باشيم.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به اينکه خروجي رسمي مرز خسروی به عنوان یکی از مسيرها و کانون های اصلي تردد زائران براي شرکت در آيين اربعين حسيني است، بر لزوم افزايش تلاش ها براي تسهیل و تردد روان زائران و ميزباني مناسب آنها تأکيد کرد.

سرهنگ حیدری رئیس پلیس راه استان به تمهيدات این يگان براي کنترل تردد هنگام رفت و بازگشت زائران اشاره و تاکید کرد: تامين ایمنی مسير تردد زائران به سمت عراق و عتبات عاليات در مرز خسروی، اولويت نخست پلیس راه استان کرمانشاه خواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار