معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: کنگره شهدای مدافع حرم 20 شهریور در البرز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 06 September 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ محمدرضا خسروی در نشست هم اندیشی که با اصحاب رسانه صبح امروز در سالن معاونت اجتماعی نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: نخستین هدف از تشکیل نشست همراهی اصحاب رسانه در کنگره شهدای مدافع حرم است که سعی داریم با حضور گسترده اصحاب رسانه انجام پذیرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته یادواره با شکوه وعظیم برگزار شده است، افزود: با ارائه نقاط ضعف و پیشنهادات اصحاب رسانه در نظر داریم به بهتر برگزار شدن این کنگره کمک داشته باشیم.

سرهنگ خسروی با اشاره به اینکه بیستم شهریور ماه مصادف با شهادت امام موسی کاظم (ع)، این کنگره برگزار خواهد شد، بیان داشت: در هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس برای امنیت با برنام متنوعی همراه خواهیم بود.

وی با تأکید بر اعلام روز شمار برنامه‌های هفته ناجا، تصریح کرد: کارگروه و کمیته اطلاع‌رسانی فعال خواهد شد و رسانه‌های برتر معرفی می‌شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی ناجا در البرز به سایر برنامه‌های این اداره اشاره کرد و افزود: با توجه به آغاز ماه محرم برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفته است که بتوان در این راستا از مسائل آموزشی این ماه استفاده کرد.

سرهنگ خسروی به آغاز سال تحصیلی اشاره و خاطرنشان کرد: رسیدگی به سرویس مدارس و ایجاد امنیت در این ایام لازم و ضروری است.

وی در ادامه به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد و افزود: آموزش مردم در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار خواهد شد.





منبع : فارس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار