مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین:
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: چهارمین مرحله آزمون های کتبیِ و الکترونیکی هماهنگ ،تفاهمنامه و صنعت ساختمان در قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۴۸۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ 05 September 2017
به گزارش تابناک قزوین منصور جلیلوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهارمین مرحله آزمون های کتبیِ و الکترونیکی هماهنگ، تفاهمنامه و صنعت ساختمان از  ۲۱ شهریور لغایت ۱ مهر سالجاری در هفت حوزه استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این آزمون ها برای سنجش مهارت ۱۳۵۰ نفر از معرفی شدگان آموزش دیده مراکز ثابت و آموزشگاه های آزاد اجرا خواهد شد که از این تعداد ۷۵۱ نفر زن و مابقی مرد هستند در همین مرحله معرفی شدگان صنعت ساختمان ۳۲۶ نفر بوده و معرفی شدگان تفاهمنامه صنایع دستی ۱۶۸ نفر بوده که ۱۵۱ نفر زن  و ۱۷ نفر مرد هستند که متقاضیان باسواد برای انجام آزمون کتبی در یک شیفت در حوزه های آزمون مربوطه حاضر خواهند شد.

جلیلوند با اشاره به نقش و اهمیت ارزشیابی مهارت در اعتباربخشی به آموزش های فنی و حرفه ای، ارتقای کیفیت گواهینامه ها در استان صنعتی قزوین را منوط بر اجرای آموزش های مهارت محور و برگزاری ارزشیابی ها را کیفیت محور دانست.

مدیر کل تاریخ برگزاری آزمون های هماهنگ مرحله چهارم سالجاری را ۲۱ شهریور لغایت ۱ مهر و در ده روز اعلام نمود و اظهار داشت: نتایج یک روز بعد از پایان برگزاری آزمونها، در پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به آدرس www.portaltvto.com به شرکت کنندگان اعلام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار