مدیر معاونت تاکسیرانی شهرداری همدان ادامه داد: با توجه به درخواست بالایی که وجود دارد، کسانی که از لحاظ تخصصی و فنی شرایط لازم را داشته‌اند پذیرش می شوند و حداکثر تا سقف چهار شرکت برای شهر و حومه شهر در نظر خواهیم گرفت.
کد خبر: ۴۸۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ 04 September 2017
مدیر معاونت تاکسیرانی شهرداری همدان گفت: شرکت‌های تاکسی هوشمند همدان برای دريافت مجوز 10 روز مهلت دارند.

به گزارش فارس؛ مهران حاجیان با اشاره به فعالیت تاکسی‌های هوشمند در همدان و لزوم داشتن مجوز از سوی این تاکسی‌ها اظهار کرد: اخیرا فراخوانی زده شد تا شرکت‌هایی که طبق مصوبه هیات مدیره در این عرصه از توانایی علمی، فنی و تخصصی برخوردار هستند به معاونت تاکسیرانی مراجعه کرده و پذیرش شوند.

وی با اشاره به اینکه از طریق مزایده و فراخوان عمومی دعوت شده تا شرکت‌ها بتوانند در این عرصه فعالیت داشته باشند، گفت: این شرکت‌ها یک هفته تا 10 روز مهلت دارند که به معاونت تاکسیرانی مراجعه کنند.

مدیر معاونت تاکسیرانی شهرداری همدان ادامه داد: با توجه به درخواست بالایی که وجود دارد، کسانی که از لحاظ تخصصی و فنی شرایط لازم را داشته‌اند پذیرش می شوند و حداکثر تا سقف چهار شرکت برای شهر و حومه شهر در نظر خواهیم گرفت.

وی با تاکید به حمایت از شرکت‌هایی که در زمینه تاکسی هوشمند فعالیت می‌کنند و قراردادن تاکسی در اختیار آنها، گفت: هدف ما این است که این شرکت‌ها از هر راننده‌ای با هر شرایطی بدون داشتن مجوز و کارت شهری، آموزش‌ها و بیمه‌نامه‌های لازم استفاده نکنند.

حاجیان خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند اگر از تاکسی‌هایی که مجوز لازم را نداشته استفاده کنند، ضمن به خطر افتادن ایمنی‌شان اگر حادثه‌ای نیز ایجاد شود، بیمه و مراجع ذیصلاح زیر بار مسوولیت نخواهند رفت.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود تاکسی‌های هوشمند که در همدان فعالیت دارند از سازمان صنعت، معدن و تجارت مجوز دارند و همین برای فعالیت کافی است، افزود: این مجوزها قطعا برای استفاده از اپیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای موجود است اما برای ادامه فعالیت خود نیاز به مجوز از شهرداری دارند.

حاجیان با بیان اینکه تنها گرفتن یک مجوز برای ادامه فعالیت کافی نیست و شاید برای یک کار نیاز به دریافت مجوزهای مختلف باشد، گفت: در خصوص بار و مسافر در درون و حومه شهر چندین قانون محرز به شهرداری واگذار شده است.

وی تاکید کرد: اگر شرکت‌ها اقدام به دریافت مجوز نکنند و کار قانونمند نباشد، از طریق بازرسان و عوامل پلیس راهور و دوربین‌های ثبت تخلف و طرح‌های محدودیت ترافیک از ادامه کار آنها جلوگیری خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار