روابط عمومی هیات نجات غریق وغواصی مازندران اعلام کرد: روز یکشنبه ۱۲ شهریور ماه امسال کار منجیان سواحل استان با نجات ۸۵ نفر مسافر به پایان رسید.
کد خبر: ۴۸۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 04 September 2017
به گزارش تابناک : یک روز گذشته در سواحل محمودآباد ۴۲ نفر ، بابلسر ۳۹ نفر ، رامسر ۳ نفر ، چالوس یک نفر از غرق شدن نجات یافتند.
نقی کریمیان رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ۵۳ نفر از آغاز امسال تاکنون، در آب‌های استان مازندران غرق شده و جان خود را از دست دادند.
وی افزود: آخرین غریق گزارش شده تاکنون جوان ۲۸ ساله تبعه کشور افغانستان به نام  الف- م به دلیل ناآشنایی با فن شنا در آب‌های ساحلی منطقه ممنوعه گرامجان چالوس غرق شد.
رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: علت استقبال نکردن مسافران از طرح‌های سالمسازی دریا در این استان و حضور آنان در مناطق ممنوعه شنا و بخش‌های خصوصی نبود امکانات اولیه مناسب شنا مانند امانتداری، دوش آب و نبود سرویس‌های بهداشتی مناسب است.
نقی کریمیان افزود: دریا را به هیچ‌ عنوان، برای آموزشِ شنا انتخاب نکنند و به هیچ عنوان برای نجاتِ غریق، به صورت دسته جمعی اقدام نکنند.
وی گفت:استفاده از وسایل بادی همانند تیوپ و قایق بادی نیز پرهیز کنند.
رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ناجیان غریق از سوم خرداد ماه ۹۶ تاکنون بیش از ۳ هزار نفر را از مرگ حتمی در دریا نجات دادند.





منبع : وارش نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار