یادواره شهید محمود کاوه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹ 02 September 2017
به گزارش تابناک : سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در یادواره سردار شهید محمود کاوه  که در گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مشهدمقدس برگزار شد، اظهار کرد: به فضل الهی در حال پیشروی هستیم و به زودی شکوفه های شجره طیبه پیروزی اسلام را همگان نظاره خواهند کرد.
وی با بیان اینکه اشتیاق جوانان برای دفاع از حرم نشانگر رویش های انقلاب است، تصریح کرد: امروز با شوق جوانان مان برای حضور در جبهه های دفاع از حرم مواجه هستیم که نشان می دهد رویشهای انقلاب اسلامی از قبل خون شهیدانمان همچنان جاری است.
سردار سلامی از سردار شهید محمد کاوه تجلیل و بیان کرد: از مشخصه های هنر شهید کاوه و همرزمانش این بود که نشان دادند می توان در اوج محاصره، تحریم و نابرابری سیاسی، نظامی و اقتصادی با تکیه بر اسلام و ولایت ایستاد و پیروز شد.
این یادواره که همراه با دعای پرفیض عرفه بود ، با همکاری بنیادشهید و امورایثارگران ، شهرداری، ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.
این مراسم که به همت بنیاد شهید وامورایثارگران خراسان رضوی ، شهرداری و ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد. 
شهید محمود کاوه سال 1340 در مشهد بدنیا آمد. ابتدای تشکیل سپاه پاسداران به عضویت این نهاد انقلابی در آمد و از فرماندهان سپاه پاسداران ایران در جنگ ایران و عراق بود شهید والا مقام در سن 22 سالگی به سمت فرماندهی تیپ ویژه شهدا منصوب شد و رشادتهای زیادی در غرب کشور از خود نشان داد. وی شهریور 1365 در جریان عملیات کربلای دو به مقام رفیع شهادت نائل شد.





منبع : ایثار 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار