با برگزاری فرآیند مناقصه
تابناک: با برگزاری فرآیند مناقصه به منظور تعیین پیمانکار اسکلت فلزی استادیوم فوتبال نقش جهان، شرکت طاقدیس‌ساز، پیمان کار قبلی پروژه مسئولیت فنی این طرح را در ادامه برعهده گرفت.
کد خبر: ۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳ 14 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، فرآیند مناقصه سازه فلزی ورزشگاه نقش جهان ساعتی پیش انجام و شرکت طاقدیس‌ساز پیمانکار قبلی پروژه برای ادامه فعالیت در این ورزشگاه انتخاب شد.

مهاجر مدیرعامل شرکت طاقدیس‌ساز با تأیید این خبر به ایمنا گفت: طی محاسبات اولیه‌ای که انجام شد این شرکت همچون گذشته به عنوان پیمانکار ورزشگاه نقش جهان معرفی گردید. بر این اساس با رقمی حدود ۱۰-۱۱ میلیارد تومان که از سوی شرکت فولاد مبارکه در اختیار ما قرار خواهد گرفت تکمیل بخشی از سازه فلزی ورزشگاه را آغاز خواهیم کرد.

 هشتم آذرماه امسال بود که در جلسه‌ای در محل ورزشگاه نقش‌‌جهان این پروژه رسماً و با امضای تفاهم‌نامه‌ای به شرکت فولاد مبارکه اصفهان واگذار شد.

رسول زرگرپور استاندار اصفهان پس از این جلسه و در جمع خبرنگاران، اعتبار موردنیاز برای تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان را ۳۰ میلیارد تومان اعلام و عنوان کرد که شرکت فولاد مبارکه کار تکمیل ورزشگاه را با همان پیمانکار قبلی و زیر نظر شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی آغاز خواهد کرد.

اما با گذشت بیش از یک ماه از امضای این تفاهم‌نامه خبر رسید که پیمانکار قبلی پروژه خلع ید شده است. به این ترتیب برای مشخص شدن پیمانکار جدید فرآیند مناقصه برگزار شد و در نهایت شرکت قبلی با پیروزی مجدد در مناقصه تکمیل سازه فلزی ورزشگاه نقش جهان را برعهده گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار