آخرین جزئیات از قرارداد خطیبی در سیاه‌جامگان
مذاکرات سیاه‌جامگان با نامجومطلق به مرحله جدی نرسید؛ قرارداد با رسول خطیبی، قلبی امضا شد! تا او سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان باشد.
کد خبر: ۴۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴ 16 June 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی، مدیر عامل باشگاه سیاه جامگان با تایید این خبر افزود: پس از جلسات متعدد با این مربی جوان فوتبال کشورمان به توافق رسیدیم و خطیبی سرمربی سیاه‌جامگان در فصل آینده خواهد بود.

محمدرضا عباسی ادامه داد: قرارداد خطیبی با باشگاه یک ساله است و در فصل آینده این تیم را هدایت می‌کند.

 وی در پاسخ به اینکه گفته می شود برخی بازیکنان سابق تراکتورسازی به  سیاه جامگان می روند بیان کرد: قرار شده خطیبی ظرف سه، چهار روز آینده نام بازیکنانی که نیاز دارد اعلام کند.

او تا قبل از آن هم فیلم بازی ها را خواهد دید تا تکلیف بازیکنان قبلی را روشن کند که کدامشان را می‌خواهد و کدام‌شان مازاد اعلام خواهد شد

عباسی درباره اینکه چه انتظاری از خطیبی دارد،تصریح کرد: امیدوارم رسول خطیبی امسال در مشهد موفق شود. در فصل جاری از خطیبی خواسته ایم تیم را در جدول تثبیت کند اما خطیبی نظر دیگری داشت و گفت می تواند تیم را در صورت فراهم شدن شرایط به جمع تیم های بالای جدول هدایت کند.

همچنین سعید رمضانی، مدیر تیم فوتبال سیاه‌جامگان با تشکر از زحمات مهاجری سرمربی سابق این تیم، در خصوص دلیل انتخاب رسول خطیبی به عنوان سرمربی جدید تیم سیاه‌جامگان گفت:  رزومه این مربی کاملاً مشخص است. او یک مربی جوان است که توانمندی‌های خود را نشان داده و همواره به دنبال جوانگرایی در تیم‌های تحت‌ِهدایتش بوده است.

وی افزود: شجاعت خطیبی در استفاده از بازیکنان جوان زبانزد است و می‌خواهیم از شجاعت وی در تیم‌مان بهره ببریم.

رمضانی ادامه داد: شجاعت خطیبی در استفاده از بازیکنان جوان زبانزد است و می‌خواهیم از شجاعت وی در تیم‌مان بهره ببریم. ما در خصوص مسائل مختلف صحبت کردیم و دیدیم با وجود مشکلات حال حاضر باشگاه پدیده دیدگاه‌های مشترک زیادی داریم و در نهایت یک قرارداد دلی و قلبی امضا شد.

به گفته او ، در روزهای آینده برنامه‌های فنی تیم را نیز با خطیبی هماهنگ شده و کار شروع می شود و البته خطیبی آمده به تیم ما کمک کند و مباحث مالی برای او اهمیت ندارد.

مدیر تیم فوتبال سیاه‌جامگان در پاسخ به این پرسش که «چرا با نامجومطلق به توافق نرسیدید؟»، تأکید کرد: مذاکرات ما با نامجومطلق به مرحله جدی نرسید و متوقف ماند

بنابراین رسول خطیبی برای سومین سال متوالی حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند و هدایت تیم سیاه‌جامگان مشهد تازه صعود کرده به لیگ برتر برعهده او خواهد بود.
رسول خطیبی در دوران مربیگری خود ابتدا تیم ماشین‌سازی دبیری تبریز را تا آستانه صعود به لیگ برتر رساند و سال بعدی تیم گسترش فولاد تبریز را لیگ برتری کرد.
وی در نخستین سال با گسترش فولاد در لیگ برتر تا هفته بیستم هدایت این تیم را برعهده داشت. خطیبی سال گذشته هدایت تیم تراکتورسازی تبریز را برعهده گرفته و با این تیم قهرمان نیم فصل شد. اما در نیم فصل دوم نتایج این تیم سیر نزولی به خود گرفته و در نهایت تونی اولیویرا جایگزین خطیبی شد.
حالا رسول خطیبی بعد از چهار سال مربیگری در تیم‌های تبریزی، روانه مشهد شده و هدایت تیمی از این شهر را خواهد داشت. جالب اینکه سال گذشته رسول با تیم تراکتورسازی هر سه بازی خود در لیگ برتر و جام حذفی را به پدیده ، دیگر تیم مشهد واگذار کرده و بعد از شکست دور برگشت برابر پدیده مشهد از سمت خود برکنار شد.
در دوره پانزدهم لیگ برتر از حالا می‌توان حساسیت دربی مشهد و همچنین جدال سیاه جامگان مشهد با تیم تراکتورسازی را پیش‌بینی کرد.
.

 

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار