برای نخستین بار در کشور صورت گرفت؛
طرح بازیافت و پردازش نخاله های ساختمانی و تشکیل ستاد مدیریت پسماندهای عمرانی و ساختمانی برای نخستین بار در کشور توسط حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه اجرا می شود.
کد خبر: ۴۸۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ 28 August 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی شهرداری کرمانشاه، معاون خدمات شهری شهرداری با بیان اینکه این اقدام در راستای کاهش آلودگی های زیست محیطی ناشی از تخلیه پسماندهای عمرانی و ساختمانی صورت می گیرد، افزود: براساس قانون مدیریت پسماند هرگونه مجوز پایان کار ساختمان و یا فعالیت های پیمانکاری و تردد خودروهای حمل نخاله منوط به صدور مجوز از ستاد مدیریت پسماندهای عمرانی و ساختمانی است در غیر اینصورت از فعالیت آنان برابر قانون مذکور جلوگیری می شود.

امیر رحیمی تصریح کرد: کلیه پیمانکاران حقیقی و حقوقی، صاحبان ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین که در بخش تخریب، حفاری و حمل و نقل خاک ونخاله های ساختمانی فعالیت دارند باید جهت صدور مجوز فعالیت و کارت تردد اقدام کنند.

به گفته وی برای این منظور باید به ستاد مدیریت اجرایی پسماندهای عمرانی و ساختمانی واقع در خیابان مصطفی امامی مقابل پارک معلم مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات با شماره تلفن 38250243 تماس بگیرند.

وی یادآور شد: مکان تخلیه پسماندهای عمرانی و ساختمانی واقع در نوکان مورد تایید سازمان محیط زیست نبود لذا مدت کوتاهی کار انجام و به همین دلیل تعطیل شد.

رحیمی افزود: شهرداری مکانی در کهریز، جهت استقرار ماشین آلات بازیافت نخاله اجاره نموده و هم اکنون ماشین آلات منتقل شده و بزودی کار اجرایی شروع میشود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه افزود: برای اولین بار در شهر کرمانشاه شهرداری بر اساس دستورالعمل سازمان شهرداریها با هدف جلو گیری از آلودگیهای زیست محیطی 

ناشی از تخلیه پسماندهای عمرانی و ساختمانی، ستاد اجرایی مدیریت پسماند عمرانی و ساختمانی را تشکیل داده است.

در شهر کرمانشاه روزانه حدود 3500 تن نخاله ساختمانی تولید می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار