به مناسبت روز جهانی اهداکنندگان خون:
استاندار و مسوولان استان قم به مناسبت روز جهانی اهداکنندگان خون ضمن بازدید از اداره کل انتقال خون استان، در عمل خیر اهدای خون شرکت کردند.
کد خبر: ۴۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 16 June 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، استاندار قم در این بازدید با قدردانی از تلاش های انتقال خون در تامین خون مورد نیاز بیماران، گفت: وجود امکانات و تجهیزات کامل نگهداری، آزمایش و تولید محصولات خونی در این اداره کل موجب اطمینان اهداکنندگان در جهت استفاده کامل از خون می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش با اشاره به برنامه احداث ساختمان جدید این اداره کل با کمک خیرین، اضافه کرد: با راه اندازی ساختمانی با وسعت بیشتر امکان ارائه خدمات گسترده تر به مراجعین فراهم خواهد شد و استانداری و سایر دستگاه های مرتبط نیز در این زمینه کمک خواهند کرد.

وی با تاکید بر تفاوت آمار میزان مشارکت زنان با مردان در امر اهدای خون، تصریح کرد: اهدای خون موجب سلامتی جسم و روح انسان می شود و چه خوب است که همه اقشار اعم از زن و مرد در ایام ماه مبارک رمضان که ثواب اعمال افزون بر ماه های دیگر است، به این امر خیرخواهانه و خداپسندانه مبادرت بورزند.

مدیرکل انتقال خون قم نیز در این بازدید با بیان گزارشی از وضعیت اهدای خون در استان و محصولات خونی تولیدی در این اداره کل، گفت: انواع آزمایش های سلامت در مورد خون و محصولات آن بوسیله تجهیزات کامل صورت می گیرد.

مرتضی نوریان با اشاره به اهمیت اهدای خون مستمر در طول سال جهت تامین نیازهای خون در استان، خاطرنشان کرد: اداره کل انتقال خون استان در ایام ماه مبارک رمضان بعد از افطار تا ساعات نیمه شب جهت دریافت خون همشهریان آماده خدمت رسانی است.

معاون استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری قم از جمله مسوولان حاضر در این بازید بودند که خون خود را اهدا کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار