جانشین انتظامی استان همدان از جذب بیش از یک‌هزار و 500 پلیس افتخاری در همدان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 15 June 2015
جانشین انتظامی استان همدان از جذب بیش از یک‌هزار و 500 پلیس افتخاری در همدان خبر داد.

به گزارش فارس؛ علی‌اصغر خرمروی با اشاره به جذب بیش از یک‌هزار و 500 پلیس افتخاری در همدان اظهار کرد: کار تأیید صلاحیت یک‌سوم از این تعداد انجام شده و آماده همکاری با مجموعه ناجا هستند.

وی با تأکید بر اینکه تأمین امنیت یکی از اولویت‌های اساسی ناجا است، تصریح کرد: نیروی انتظامی با هدف ایجاد امنیت مطلوب و بکارگیری مشارکت مردمی در این حوزه، جذب پلیس افتخاری را در دستور کار خود قرار داده است.

جانشین انتظامی استان همدان، پلیس افتخاری را ظرفیت بهینه‌ای در ارتقای امنیت جامعه قلمداد کرد و کمک به ناجا در توسعه و تحکیم نظم و امنیت اجتماعی را یکی از اهداف مهم این طرح دانست.

وی با بیان اینکه توسعه مشارکت مردمی و جلب اعتماد مردم نسبت به قوانین و مقررات انتظامی، تقویت توان و تحرک و پویایی ناجا در راستای مأموریت‌های محوله از دیگر اهداف این پلیس است، مشارکت در بومی‌سازی در نظم و امنیت مناسب با فرهنگ و اقلیم‌های متنوع کشور نیز از موضوعاتی است که از طریق پلیس افتخاری می‌توان به آن دست یافت.

خرمروی تأکید کرد: افرادی که به عنوان پلیس افتخاری فعالیت می‌کنند در اولویت استخدامی نیرو انتظامی قرار می‌گیرند و از مزایای بیمه و پاداش نیز بهره‌مند خواهند شد.

وی عنوان کرد: فعالیت پلیس افتخاری در حوزه‌های تخصصی امنیت عمومی، مبارزه با مواد مخدر، پلیس پیشگیری و معاونت اجتماعی تعریف شده است.

جانشین انتظامی استان همدان در پایان عنوان داشت: این نیروها دارای لباس متحدالشکل و تجهیزات همراه بوده و در خصوص نحوه استفاده از تجهیزات نیز آموزش‌های لازم را کسب می‌کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار