مستندساز نیشابوری در گفت‌: مستند" دلنوشته‌های نور" با محوریت اردوهای راهیان نور با محوریت دانشجویان خواهر حاضر در این اردو در دست ساخت و اکران است.
کد خبر: ۴۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳ 14 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی علیرضا باغشنی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: از سال 81 فعالیت در عرصه مباحث فرهنگی اسلامی را آغاز کردم و تاکنون کارهای مختلفی در حوزه فرهنگی و کارهای ارزشی انجام داده‌ام از جمله در حوزه تولید محتوا، چاپ و ویرایش عکس‌های شهدا، طراحی پوستر شهدا و جانبازان و آزادگان و تولید نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز فعالیت داشته‌ام.

وی با بیان اینکه از جمله فعالیت‌های که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام داده‌ام تدوین زندگینامه شهدا برای یادواره‌ها، تولید نرم افزارهایی با صدای شهدا، از جمله اقداماتی است که از ابتدای فعالیت در عرصه فرهنگی انجام شده است، افزود: از سه سال گذشته به صورت جدی وارد عرصه فیلم سازی شده‌ام و در این مدت مستندهای مختلفی در حوزه‌های راهیان نور، دفاع مقدس، اجتماعی و شهدا ساخته‌ام.

باغشنی خاطرنشان کرد: تولید مجموعه‌ای 50 قسمتی رادیویی با عنوان " صدای ماندگار"، ساخت مستند 26 قسمتی با عنوان" سخن عشق"، ساخت مستند 20 دقیقه‌ای" در مسیر ارادت"، مستند 30 دقیقه‌ای "همه می‌آیند"، مستند 5 قسمتی " پنجره آسمان" ، مستند " در سایه سار غدیر" و مستند " بهشت گمشده" از جمله مستندهای شده در سال‌های اخیر بوده است.

فعال فرهنگی حوزه ایثار و شهادت از تولید مستند " باباحاجی" خبر داد و افزود: این مستند به زندگی یک جانباز شیمیایی نیشابوری می‌پردازد که به فرمان امام (ره) زمین کشاورزی و خانواده خود را ترک می‌گوید و با تنها تراکتور خود عازم جبهه‌ها می‌شود و در مراحل پایانی ساخت است.

مستند ساز نیشابوری از ساخت مستندی با عنوان" سفیران نور" با محوریت فعالان فرهنگی در حاشیه شهر مشهد خبر داد و بیان کرد: همچنین مستند "دلنوشته‌های نور" با محوریت اردوهای راهیان نور با محوریت دانشجویان خواهر حاضر در این اردو در دست ساخت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار