مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: تلاش داریم با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته تا پایان امسال ۲۰۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد اردبیل را در قالب طرح "شوق زیارت" به سفرهای زیارتی اعزام کنیم.
کد خبر: ۴۷۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 08 August 2017
به گزارش تابناک : حسین دشتی پیش از ظهر امروز در جلسه اجرای طرح شوق زیارت در اردبیل اظهار داشت:  تلاش داریم با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته تا پایان امسال دو هزار نفر از مددجویان کمیته امداد اردبیل را در قالب طرح "شوق زیارت" به سفرهای زیارتی اعزام کنیم و در حال حاضر تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی افزود: در حال حاضر 410 مددجوی زیرپوشش کمیته امداد استان به عتبات عالیات و مشهد مقدس اعزام شدند که امیدواریم با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته زمینه اعزام سفرهای زیارتی را برای کسانی که تاکنون به سفرهای زیارتی نرفته‌اند فراهم کرده و آنان را در اولویت قرار دهیم که در این راستا نیازمند کمک خیران هستیم.

 مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر 170 نفر از خانواده‌های زیرپوشش راهی عتبات عالیات شده‌اند که تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم این شرایط را به طور همه‌جانبه در استان ترویج داده و به تمامی اهداف خود در ارتباط با ارائه خدمات به مددجویان دست یابیم.

دشتی بیان کرد: در حال حاضر یکی از فعالیت‌های شاخص فرهنگی اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی است که به منظور تقویت و افزایش روزافزون سطح معنوی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین خانواده های زیرپوشش در نظر گرفته شده است که به طور حتم سبب ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری در بین آنان می‌شود.

وی با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به اردوهای آموزشی و تفریحی نیز تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری این اردوها به تمامی اهداف خود در ارتباط با افزایش مهارت‌آموزی و توسعه معنویت و فرهنگ در بین دانش‌آموزان دست یابیم و با ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین آنان سبک زندگی اسلامی را در بین آنان ترویج دهیم.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار