حمید لطف ‌اللهیان، شهردار اردبیل، از احداث پارک فرهنگ و هنر اردبیل در ورودی جدید مجموعه گردشگری دریاچه شورابیل خبر داد.
کد خبر: ۴۷۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲ 08 August 2017
به گزارش تابناک : امروزه صنعت رسانه به عنوان اصلی‌ترین ابزار فرهنگ و هنر تعریف می‌شود. به همین دلیل بود که سال 94 نوش آبادی، سخنگوی وزیر بهداشت، از احداث شهرهای رسانه ای خبر داد. شهر رسانه‌ای به عنوان مرکز فرهنگی و رسانه‌ای در شهر و سطوح محلی، منطقه‌ای و ملی و جهانی تعریف می‌شود که شامل موضوعاتی است که با هدف رشد اقتصادی دانش‌محور شکل می‌گیرد.

با تاسیس شهر رسانه فعالیت‌های فرهنگی و اقتصاد فرهنگی رشد می‌کنند، و مصداق بارز و نشانه اصلی این شهرها پارک های فرهنگ و هنری است که در تمام کشور احداث خواهند شد.

اردبیل هم یکی از شهرهایی که درصدد احداث پارک فرهنگ و هنر و رسیدن به شهر رسانه ای است، و طبق شنیده ها قرار است این پارک در ورودی شورابیل ساخته شود.

حمید لطف ‌اللهیان، شهردار اردبیل، از احداث پارک فرهنگ و هنر اردبیل در ورودی جدید مجموعه گردشگری دریاچه شورابیل خبر داد.

وی در بازدید از پروژه‌های فعال مجموعه شورابیل  گفت: "ورودی جدید از سمت شهرک نادری از جمله ورودی‌های چندگانه شورابیل محسوب می‌شود که در قالب یک پارک احداث می‌شود."

لطف اللهیان همچنین افزود: "ورودی‌های جدید شورابیل با هدف توسعه منطقه گردشگری شورابیل و سهولت دسترسی به مناطق مختلف این مجموعه طراحی و مورد اجرا قرار گرفته است."

وی با تأکید بر ضرورت پیوست فرهنگی پروژه‌های عمرانی ادامه داد: "طراحی این پارک با تکیه بر فرهنگ شهر اردبیل انجام گرفته است که درکنار آن سلامت‌محور بودن این پروژه نیز مورد تأکید است."

شهردار اردبیل متذکر شد: "عملیات احداث ورودی جدید از سمت شهرک نادری که مسیرهای خیابان ۴۵ متری نادری را به مجموعه شورابیل وصل می‌کند از روزهای پایانی سال ۹۵ آغاز شده و تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است."

وی تصریح کرد: "این پروژه در زمینی به مساحت شش هکتار در حال احداث است که تاکنون عملیات خاک‌برداری در این محل با حجم ۴۳ هزار و ۷۵۰ مترمکعب انجام گرفته است."

لطف اللهیان با اشاره به اینکه عملیات خاک‌برداری پارکینگ این پروژه به اتمام رسیده است افزود: "عملیات خاک‌برداری، دیوار سنگی و اجرای ۷۰ درصد از زیرسازی این پروژه انجام شده و پازل چینی و جدول‌گذاری نیز به‌محض اتمام عملیات زیرسازی آغاز می‌شود."

شهردار اردبیل در پایان با بیان اینکه از آغاز سال جاری تا کنون ۸۰۰ میلیون تومان برای احداث این پروژه هزینه شده است، تصریح کرد: "احداث رستوران، کافی شاپ و آمفی تئاتر روباز از دیگر بخش های این پروژه است که درآینده نزدیک اجرا می‌شود."






منبع : شهردارآنلاین
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بزرگوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
ببخشید "پارک فرهنگ و هنر" چی چی هست؟مثلا چه فرقی با بقیه پارکها دارد؟ "طراحی این پارک با تکیه بر فرهنگ شهر اردبیل انجام گرفته است که درکنار آن سلامت‌محور بودن این پروژه نیز مورد تأکید است." ببخشید فرهنگ اردبیل دقیقا چی هست؟ مثلا فرهنگ اردبیل با تبریز چه فرقی داره؟یا با زنجان؟یا با همدان؟یا با خراسان؟ تنها فرقی که داره چشم و هم چشمی بیش از حده! فخرفروشی بیش از حده! خوردن و خوابیدن و لاف زدنه! منظورت فرهنگ سینما نرفتن و تئاتر نرفتن و کنسرت کنسل کردنه؟ بی فرهنگی برخی فروشنده هاشه! بی قانونی برخی رانندگیشه! تف تو خیابونشه؟ زباله رو هر جا ریختن بجز سطل شهرداری سر کوچه؟ خود خدا پنداری کارمنداش؟ می خوای برای اینا پارک بزنی؟!!! بسم الله. طراحی رایگانش با من
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار