در هفته نخست ليگ دسته اول فوتبال ايران صورت مي‌گيرد
تيم فوتبال صباي قم در نخستين مسابقه خود از فصل جديد رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور برابر آلومينيوم اراك صف‌آرايي مي‌كند.
کد خبر: ۴۷۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 06 August 2017
به گزارش تابناک قم، رقابت‌های فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان از روز دوشنبه شانزدهم مرداد ماه آغاز می‌شود و ۱۸ تیم حاضر در این مسابقات برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر فوتبال رقابت خود را از سر می‌گیرند.

در حالی که بسیاری از تیم‌ها با برنامه‌‌ریزی مناسب برای حضور موفق در مسابقات این فصل آماده شده‌اند و مدت‌ها قبل در فکر صعود به لیگ برتر هستند، اما صبای قم تنها چند روزی است که تمرینات خود را آغاز کرده و باید عصر شانزدهمین روز مرداد در میهمانی تیم آلومینیوم اراک به میدان برود.

همانند صبای قم، تیمی نظیر آلومینیوم اراک نیز مدت کوتاهی است که تمرینات خود را آغاز کرده، ضمن اینکه اراکی‌ها در این فصل علی حنطه سرمربی اهل مشهد را به عنوان سرمربی این تیم معرفی کرده‌اند و ناصر بختیاری‌زاده نیز روی نیمکت صبای قم می‌نشیند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک از آخرین بازی خود در رقابت‌های فصل قبل لیگ دسته اول جام آزادگان، خاطره تلخ باخت سه بر دو برابر تیم فجر شهید سپاسی شیراز را در کارنامه دارد و صبای قم نیز در آخرین مسابقه رسمی خود در دوره قبل لیگ برتر به استقلال خوزستان باخته است.

صبای قم در حالی گام به این دیدار می‌گذارد که دو هفته قبل سهراب بختیاری‌زاده را به عنوان سرمربی خود معرفی کرد، چند روزی از حضور سهراب نگذشته بود که با وی قطع همکاری شد و اسماعیل اسماعیلی سرمربی صبا شد و یک روز بعد از انتصاب اسماعیلی به دلیل غیبت وی در تمرینات، ناصر بختیاری‌زاده هدایت صبا را بر عهده گرفت.

این در حالی است که به دنبال استعفای محمدرضا کشوری‌فرد از مدیرعامل باشگاه صبای قم، مدیریت این تیم نیز دست‌خوش تغییرات زیادی شده و در حال حاضر این تیم زیر نظر هیات فوتبال استان قم خود را آماده حضور در فصل جدید لیگ دسته اول جام آزادگان می‌کند.

تیم فوتبال صبای قم در نخستین مسابقه خود از فصل جدید لیگ آزادگان از ساعت 18 روز دوشنبه شانزدهم مرداد ماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف تیم آلومینیوم سازی اراک می‌رود و در هفته دوم نیز میزبان تیم نفت مسجد سلیمان خواهد بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار