فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری دو زن مأمورنما در منطقه تفریحی ـ توریستی گنجنامه همدان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 14 June 2015
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری دو زن مأمورنما در منطقه تفریحی ـ توریستی گنجنامه همدان خبر داد.

به گزارش فارس؛ رسول مرادی از دستگیری دو زن مأمورنما در منطقه تفریحی ـ توریستی گنجنامه همدان خبر داد و اظهار کرد: این افراد با سوء استفاده از موقعیت برخی افراد و همچنین مسافران بدحجاب و جا زدن خود به جای پلیس امنیت اخلاقی، از این افراد اخاذی می‌کردند.

وی با بیان اینکه این دو فرد دستگیر شدند و تحقیقات در مورد آنها ادامه دارد، گفت: طی اعتراف یکی از آنها، مبلغ 100 هزار تومان از برخی افراد بدحجاب دریافت شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در ادامه از دستگیری دو سارق که از شهرستان بهار به سمت همدان متواری شده بودند، خبر داد.

وی با بیان اینکه این دو سارق به چند فقره سرقت احشام و سرقت از منازل اعتراف کردند، اضافه کرد: این دو سارق 40 سال و 45 ساله، از یک کودک 10 ساله نیز در انجام سرقت‌های خود استفاده می‌کردند.

مرادی کشف یک خودروی سرقتی در قهاوند را از دیگر اقدامات پلیس طی چند روز گذشته دانست و با بیان اینکه این خودرو از محل اعتمادیه همدان به سرقت رفته بود، افزود: توقیف یک دستگاه حفاری چاه غیر مجاز نیز در منطقه کوزره از دیگر اقدامات پلیس همدان بوده است.

وی در خصوص تأمین امنیت برگزاری جلسه کنکور نیز اظهار داشت: هفت مکان برای برگزاری کنکور در نظر گرفته شده بود که با استقرار نیرو و عوامل کادر، امنیت این حوزه به خوبی تأمین شد و هیچ مشکلی در این زمینه نداشتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در ادامه با بیان اینکه همکاری و همراهی مردم زمینه‌ساز موفقیت پلیس در تمام عرصه‌هاست، از مشارکت مردمی در این زمینه تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه تأمین امنیت و آرامش مردم اولویت اصلی پلیس است، تأکید کرد: در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم برای جلب رضایت مردم و شهروندان انجام شده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار