رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که بدون جمهوری اسلامی ایران مشکلات منطقه حتی توسط قدرت‌های بزرگ جهانی حل‌شدنی نیست.
کد خبر: ۴۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳ 14 June 2015

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که بدون جمهوری اسلامی ایران مشکلات منطقه حتی توسط قدرت‌های بزرگ جهانی حل‌شدنی نیست.

به گزارش مهر، علاء الدین بروجردی در نوزدهمین مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان با بیان اینکه جهاد سازندگی باید جدا باقی می ماند و با جهاد کشاورزی ادغام نمی شد، اظهار داشت: همه نسبت به جهاد گران حساس هستیم و این یادگاران را ارج می نهیم.

وی با بیان اینکه هیچ نعمتی برای ملت بالاتر از نعمت جمهوری اسلامی ایران نیست، بیان کرد: ملت ایران تنها ملتی است که خدواند توفیق داده که از خدا و رسولش و امام و ولایت فقیه اطاعت کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه مردم ایران در خورشید نظام مقدس جمهوری اسلامی غرق شده و عظمت آن را درک نمی کند، افزود: نظام جمهوری اسلامی و این ساختار الهی بسیار مهم است.

بروجردی با تاکید بر اینکه نهال انقلاب اسلامی اکنون به یک درخت تنومند تبدیل شده است، بیان داشت: امام راحل فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و امام با همه وجود و باور خود خداوند را باور داشتند و برای خدا گام بر می داشتند و هیچ قدرتی را برابر با قدرت لایزال الهی نمی دانستند.

هیچ قدرتی نمی تواند در برابر نظام مقدس الهی جمهوری اسلامی حرفی برای گفتن داشته باشد

وی ادامه داد: تا زمانیکه این باور در ملت ایران وجود دارد و بعد از امام خمینی(ره) نیز مقام معظم رهبری با همان صلابت پرچمدار جمهوری اسلامی ایران هستند، هیچ قدرتی نمی تواند در برابر نظام مقدس الهی جمهوری اسلامی حرفی برای گفتن داشته باشد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان داشت: به طور مثال در مسائل هسته ای یک طرف همه قدرت ها و در طرف دیگر ایران قرار دارد اما آمریکا که در ساختار سیاسی جهان امروز ابر قدرت محسوب می شود نمی تواند کاری کند چرا که خود آمریکا نیز اذعان دارد اگر می توانستیم تمام پیچ و مهره های هسته ای را باز می کردیم اما نمی توانیم.

بروجردی با بیان اینکه «نمی توانیم آمریکا» در مقابل «می توانیم ایران» قرار دارد، افزود: امروز ایران به لطف ذات اقدس الهی دانش های پیچیده را در اختیار دارد.

وی در قسمت دیگر سخنانش به آزادی خرمشهر اشاره کرد و بیان داشت: تمام تحلیل گران دنیا بر این معتقد بودند که ایران نمی تواند خرمشهر را پس بگیرد اما به فضل خداوند و تلاش رزمندگان خرمشهر آزاد شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این وقایع همه برای ما درس بوده و نباید به خود غره شویم و تا زمانیکه پیوند با خدا و ائمه وجود دارد، این موضوع پایدار است.

بروجردی بیان کرد: ایران دارای ملتی شیعه است که به وجود امام زمان (عج) معتقد بوده و درست است که شایستگی درک مقام ایشان را نداریم اما امام بر احوال ملت واقف است.

وی رمز موفقیت ایران را اعتقاد به اسلام و ائمه دانست و افزود: خداوند از کسانیکه ایمان آوردند دفاع و قدم هایشان را ثابت می کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه سخنان خود به حزب الله لبنان اشاره کرد و گفت: غده سرطانی صهیونیست در سال ۱۹۴۸ کاشته شد و از آن زمان همه کشورها در جنگ با این غده سرطانی شکست می خوردند اما در سال ۲۰۰۰ بود که سرزمین اشغالی جنوب لبنان آزاد شد که تحول عظیمی به شمار می رفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار