فرمانده انتظامی ابرکوه از کشف چهار هزار و 800 نخ سیگار قاچاق از 2 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 05 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛سرهنگ علیرضا صالحی گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی و جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی در سطح شهر ابرکوه اجرا شد.
وی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان از 28 واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی بازدید و به 9واحد صنفی فاقد استاندارهای لازم تذکرات لازم را ارائه کردند.
فرمانده انتظامی ابرکوه تصریح کرد: طرح ها و برنامه های نظارتی پلیس بر واحدهای صنفی ادامه دارد و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
***
رئیس پلیس آگاهی یزد گفت: ماموران پلیس استان ، اتوبوس حامل کالای قاچاق را با بیش از سه هزار و 665 قلم پوشاک خارجی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال توقیف خبر داد.
سرهنگ حسین رضایی افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهیدمدنی استان یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا را که از جنوب شرق کشور عازم تهران بود برای بازرسی متوقف کردند.
این مسئول ضمن اشاره به دستگیری 2 نفر در رابطه با این محموله قاچاق تصریح کرد: متهمان به همراه پرونده مربوطه به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
رضایی در پایان ضمن تاکید بر مقابله با قاچاق کالا و ارز توسط پلیس افزود: استفاده از تولیدات داخلی باعث رونق اقتصاد کشور و کاهش بیکاری جوانان خواهد شد.
***
فرمانده انتظامی شهرستان تفت از دستگیری سه سارق حرفه ای کابل برق فشار قوی در شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد.
سرهنگ فرهاد بیگلری گفت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق فشار قوی در شهرک
صنعتی شهرستان، کارگروه عملیاتی پلیس در خصوص دستگیری سارق یا سارقان تشکیل شد.
وی در ادامه ضمن تاکید بر استفاده از گشت های محسوس و نامحسوس در این خصوص تصریح کرد: با تلاش ماموران آگاهی شهرستان، سه سارق سابقه دار شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
این مسئول ضمن اشاره به اعتراف متهمان به سه فقره سرقت از اموال عمومی در شهرک صنعتی تفت افزود: با دستور مقام قضائی، سارقان روانه زندان شدند.
بیگلری افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی سیم و کابل برق فشار قوی و تجهیزات و لوازم برقی مسروقه به ارزش 400 میلیون ریال کشف شد.
***
فرمانده انتظامی بهاباد از کشف مقدار 109 گرم هرویین و دستگیری چهار نفر قاچاقچیان حرفه ای هرویین در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ مهدی رحیم زاده گفت: در راستای برقراری نظم و ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با سوداگران مرگ و در پی اخبار واصله ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان موفق شدند چهار نفر از فروشندگان حرفه ای و سابقه دار موادمخدر را شناسایی کنند.
وی اضافه کرد: ماموران پلیس ضمن اخذ مجوز قضائی، متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی انجام شده 109گرم هروئین را نیز کشف کردند.
فرمانده انتظامی بهاباد خاطر نشان کرد: متهمان با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.
***
فرمانده انتظامی یزد گفت: در تیر ماه امسال مردم این شهرستان 32 هزار و 744 تماس تلفنی با مرکز 110 داشته اند که این نشان از اعتماد مردم به این مرکز است.
سرهنگ منوچهر نصیری گفت: 10هزار 817 مورد از این تماس ها عملیاتی شده است.
وی یادآور شد: بیشتر این اخبار مربوط به مزاحمت بوده که رفع این معضل در جامعه نیازمند فرهنگ سازی مناسب به ویژه از جانب اصحاب رسانه است.
این مسئول ادامه داد: همه تلاش ما این است که مردم رضایت کامل از حضور 110 در موارد اعلام شده داشته باشند و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.
محورهای ارتباطی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار