آیت‌الله نوری همدانی:
یکی از مراجع تقلید با تأکید بر این‌که صدا و سیما در افزایش بد حجابی در جامعه نقش داشته است، خاطرنشان کرد: پخش برخی از فیلم‌های نامناسب از سوی صدا و سیما تأثیر زیادی بر افزایش بدحجابی در جامعه داشته است و این مسأله سبب نگرانی علما شده است.
کد خبر: ۴۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ 13 June 2015
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با فرمانده ناجا ضمن تبریک آغاز ماه مبارک رمضان اظهار کرد: حفظ امنیت کشور یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های نیروی انتظامی است.

وی افزود: نیروی انتظامی در ابعاد مختلفی تاثیرگذار و نقش آفرین است و این نیرو امروز با کمال قدرت در تمام ابعاد گام بر می دارد. 

این مرجع تقلید خطاب به فرمانده نیروی انتظامی گفت: کار شما عبادت است و هر نفس، اقدام و حرکتی که در مسیر تامین امنیت باشد در درگاه خداوند ثواب عبادت را دارد. 

وی اظهار داشت: امنیت زمینه همه کارها بوده و در مملکتی که امنیت نباشد هیچ کاری درست انجام نمی شود. 

این مرجع تقلید افزود: در منطقه و در کل دنیا هیچ جایی مانند ایران از نظر امنیت خوب نیست و امنیتی که در ایران برقرار است در سایر کشورها برقرار نیست. 

وی با اشاره به اینکه امنیت، امر به معروف و نهی از منکر و توجه به ارزش‌ها از اصول هر کشوری است، گفت: حفظ حجاب در میان مردم یکی از ارزش‌هایی است که مردم باید آن را رعایت کنند.

استاد حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: عفاف و حجاب به یک معنا نیست، بسیاری ممکن است عفاف داشته باشند اما حجاب نداشته باشند و برعکس، از همین رو نمی‌توان گفت هر فردی که بدحجاب است بی‌عفاف هم است.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به اینکه نباید مسئله بدحجابی در جامعه گسترش پیدا کند، گفت: تمامی مراکزی که با دولت در ارتباط هستند باید حجاب را رعایت کنند، آغاز حفظ حجاب از دولت سبب می‌شود تا مردم نیز حجاب را رعایت کنند که این امر سبب فرهنگ‌سازی و ترویج حجاب می‌شود.

این مرجع تقلید با تأکید بر این‌که صدا و سیما در افزایش بد حجابی در جامعه نقش داشته است، خاطرنشان کرد: پخش برخی از فیلم‌های نامناسب از سوی صدا و سیما تأثیر زیادی بر افزایش بدحجابی در جامعه داشته است و این مسأله سبب نگرانی علما شده است.

وی همچنین سهم نیروی انتظامی در جلوگیری از پدیده قاچاق را بسیار مهم ذکر کرد و خواستار حفاظت مناسب از مرزهای کشور شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار