مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری سومین جشنواره شعر آزاد استان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 30 July 2017
محمدرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار با اشاره به برگزاری سومین جشنواره شعر آزاد استان کرمان اظهار کرد: بخش های این جشنواره شامل شعر کلاسیک و شعر نو است.

وی همچنین از برگزاری گردهمایی شاعران استان کرمان، همراه با برگزاری کارگاه های تخصصی، نقد کتاب و معرفی و تکریم پیشکسوتان خبر داد و افزود: فراخوان این جشنواره منتشر شده است و براساس آن شرکت در جشنواره برای تمامی رده های سنی آزاد است.

علیزاده با بیان اینکه هر شاعر می تواند تنها در یک بخش (کلاسیک یا نو) شرکت کند، افزود: هر شاعر تنها مجاز به ارسال سه اثر به دبیرخانه است ضمن اینکه آثار ارسالی نباید در هیچ جشنواره دیگری شرکت داده شده باشند.

وی گفت: آثار باید به صورت تایپ شده و روی برگه A۴  ارائه شوند و در انتهای هر اثر باید نام و نام خانوادگی شاعر، تاریخ تولد، آدرس دقیق پستی محل سکونت به همراه کد پستی، شماره تماس و آدرس پست الکترونیکی به طور کامل درج شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به تشریح جوایز این جشنواره پرداخت و گفت: نفر اول هر بخش و رده سنی  تندیس جشنواره، لوح تقدیر و یک میلیون تومان جایزه نقدی به همراه کمک هزینه انتشار یک عنوان مجموعه شعر دریافت می کند.

وی ادامه داد: نفر دوم هر بخش و رده سنی موفق به کسب تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ۷۰۰ هزار تومان جایزه نقدی و نفر سوم هر بخش و رده سنی هم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ۵۰۰ هزار هزار تومان جایزه نقدی دریافت می کنند.

علیزاده عنوان با اشاره به بخش ویژه تجلیل از شاعران جوان زیر ۳۰ سال گفت: مدارک مورد نیاز برای شرکت در جشنواره تصویر کارت ملی و شناسنامه و قطعه عکس ۳*۴ (فایل jpg) است.

وی مهلت دریافت آثار را پنجم شهریور ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: آیین افتتاحیه جشنواره ۱۵ شهریور و آیین نامه اختتامیه جشنواره ۱۶ همان ماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را به نشانی شهرستان بردسیر خیابان شهید گرکانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کد پستی ۷۸۴۱۷۱۹۴۴۵ ارسال یا به شماره ۳۳۵۲۳۱۳۰ نمابر کنند.

وی همچنین از امکان ارسال آثار از طریق پست الکترونیک ershadbardsir@yahoo.com خبر داد و افزود: علاقمندان می توانند اطلاعات بیشتر را از طریق سایت www.karman.farhang.gov.ir کسب کنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار