غفار صالحی در گفتگو با تابناک:
مدیر امور آبفای روانسر گفت: تعداد مشترکین آب شهرستان روانسر بیش از 7هزار و488مشترک است.
کد خبر: ۴۶۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 26 July 2017
غفار صالحی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: 100 درصد جمعیت شهرستان روانسر تحت پوشش آب شرب و 96 درصد آن تحت پوشش خدمات فاضلاب می باشند ودر سه ماهه اول سالجاری 1030 متر اصلاح و توسعه شبکه های فاضلاب در شهر روانسر صورت گرفه است.

وی خاطر نشان کرد: شستشوی شبکه توزیع وخطوط انتقال آب 23کیلومتر ، 320مورد پیمایش ملک به ملک و 12مورد بررسی نحوه مصرف مشترکین، شستشوی 1 باب مخزن ذخیره آب،46 مورد شستشو و لایروبی شبکه های مدرن و سنتی فاضلاب و 324 مورد احداث، لایروبی، همسطح سازی و تعویض دریچه های منهول فاضلاب از دیگر اقدامات این امور در مدت ذکر شده است .

صالحی تصریح کرد: استاندارد نمودن 3فقره انشعابات آب و فاضلاب ،نشت یابی 12کیلومتر شبکه توزیع آب ،تعویض 110دستگاه کنتور خراب با قدمت بالا بخشی از عملکرد این امور بوده است .

وی کیفیت آب شرب را از خطوط قرمز شرکت آب و فاضلاب دانست و به انجام 2031 مورد تست کلرسنجی آب شرب اشاره کرد وگفت: با انجام آزمایشات براساس استاندارد های ملی، بهداشت آب این شهرستان بطور کامل رصد می شود .


 مدیر امور آبفای روانسر افزود:منابع تامین آب این شهرستان از 2حلقه چاه عمیق تامین می شود و از همه شهروندان روانسری در خواست می شود مدیریت مصرف آب در سال جدید با ارایه خدمات بهتر از هرگونه مشکل در زمینه تامین آب مورد نیاز در فصول سال جلوگیری کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار