کرمانشاه- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از صدور۱میلیارد و ۵۵۴ میلیون و ۲۹ هزار و۳۱۱ ریال جریمه برای قاچاقچیان البسه و سیگار خارجی در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 26 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،داریوش جودکی ، از کشف ۹۳۵ ثوپ انواع البسه، انواع سیگارت، ۲۹ حلقه لاستیک، لوازم التحریر (ماشین حساب و مداد خارجی  با مارک های مختلف و ... ) و کولر گازی خارجی طی ۲۴ ساعت گذشته  خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: قاچاقچیان در شعب تعزیرات حکومتی کرمانشاه به مبلغ بیش از ۱ میلیارد و ۵۵۴ میلیون و ۲۹ هزار ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

وی تصریح کرد: شعب ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه این قاچاقچیان را به اتهام حمل و مباشرت در قاچاق بدلیل عجز از ارائه اسناد و مدارک گمرکی در راستای رفع ظن قاچاق پس از جری تشریفات قانونی علاوه بر ضبط کالا جمعا به مبلغ فوق در حق صندوق دولت  محکوم کردند.

قاچاق ۲۹ حلقه لاستیک خارجی

جودکی از دستگیری یک قاچاقچی لاستیک نیز طی مدت ذکر شده خبر داد و گفت: یک قاچاقچی لاستیک که قصد داشت ۲۹ حلقه لاستیک خارجی با مارک Hifiy را مخفی و از دید مامورین پنهان کند، توسط نیروهای انتظامی دستگیر وبه اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی افزود: این قاچاقچی در شعب ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به اتهام حمل و مباشرت در قاچاق کالا به پرداخت ۴۹میلیون و ۳۰۰ هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

قاچاق تعداد ۹۳۵ ثوب انواع البسه خارجی قاچاق

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری یک قاچاقچی لباس در استان خبر داد و گفت:  قاچاق مأمورین انتظامی حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پژو پارس مظنون که پس ازبازرسی خودرو تعداد ۹۳۵ ثوب انواع البسه خارجی قاچاق کشف وبه ظن قاچاق ضبط می شود.

وی افزود: این پرونده پس ازتنظیم صورتجلسه کشف به همراه متهم به اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان کرمانشاه ارسال و پس از انجام تشریفات قانونی به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز ارجاع و شعبه نیز حسب مدارک و اسناد موجود در پرونده قاچاقچی را به اتهام مباشرت وحمل تعداد ۹۴۸ ثوب انواع البسه خارجی قاچاق علاوه بر ضبط خودروپژو پارس و ضبط کالای به پرداخت مبلغ ۳۰۸ میلیون و۴۰۰ هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت(به عنوان مجازات اشد) محکوم شد.

محکومیت قاچاقچی لوازم التحریر به ضبط کالا و جریمه نقدی

جودکی گفت:  شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه همچنین یک قاچاقچی را به اتهام حمل و مباشرت در قاچاق مقدار قابل توجهی لوازم التحریر (ماشین حساب و مداد خارجی با مارک های مختلف و ...) علاوه بر ضبط کالا به مبلغ ۹۱ میلیون و ۵۲۰ هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

دستگیری قاچاقچی کفش و کیف خارجی

وی افزود: شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی یک قاچاقچی را که اقدام به حمل و مباشرت در قاچاق مقدار قابل توجهی کیف و کفش و البسه خارجی کرده بود، علاوه بر ضبط
کالا به مبلغ ۱۷۸میلیون و ۴۶۴ هزار و ۴۴۸ ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.قاچاقچیان ذغال در دام قانون

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: همچنین شعبه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه یک قاچاقچی را به اتهام مباشرت و حمل مقدار قابل توجهی ذغال بدون داشتن مجوز بهره برداری و بر اساس شکایت اداره کل منابع طبیعی طی ۴۸ ساعت گذشته علاوه بر ضبط کالای مذبور به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

ضبط کالا و مبلغ ۱۷۰ میلیون ریال جریمه شامپوی خارجی

وی افزود: هم چنین یک قاچاقچی به اتهام حمل و مباشرت در قاچاق مقدار قابل توجهی شامپوی خارجی و غیر استاندارد به قصد سود جویی  اقدام کرده بود، در ۴۸ ساعت گذشته دستگیر و توسط رئیس شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان گیلانغرب در راستای حفظ سلامت شهروندان و مصرف کنندگان، علاوه بر ضبط کالا به مبلغ ۱۷۰ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۲۲۰ ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار