رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان خبر داد:
تابناک: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، ۲۰۲ پروژه کشاورزی در سطح استان اصفهان افتتاح می شود.
کد خبر: ۴۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 10 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، قدرت الله قاسمی ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران به مناسبت هفته گرامیداشت جهاد کشاورزی اظهار داشت: بخش کشاورزی از جمله رکن‌های اساسی و مهم اقتصاد و امنیت غذایی کشور محسوب می شود.

وی بیان داشت: خط مشی این سازمان بر تحقق محورهای مورد تاکید مقام معظم رهبری در زیربخش های کشاورزی اقتصاد مقاومتی جهت نیل به خودکفایی در محصولات اساسی و تحقق کشاورزی پایدار بنا شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ۲۰۲ پروژه افتتاح می شود که از این پروژه ها ۱۱۲ پروژه در حوزه آب و خاک و امور فنی مهندسی، ۲۵ پروژه تولیدات گیاهی و ۲۲ پروژه در حوزه تولیدات دامی است.

وی اعلام کرد: ۱۹ پروژه در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری و ۱۶ پروژه در عرصه امور عشایر و ۸ پروژه در عرصه صنایع کشاورزی افتتاح شد.

قاسمی بیان اینکه پتانسیل کشاورزی در استان اصفهان بالاست، اظهار داشت: از جمله این پتانسیل‌ها می‌توان به نیروی انسانی توانمند، امکان توسعه کشت محصولات کشاورزی، وجود منابع طبیعی و اقلیم متنوع، وجود بخش خصوصی کارآمد و قرار گرفتن استان اصفهان در مرکز کشور و در مسیر راه‌های ترانزیتی اشاره کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اظهار داشت: جهت‌گیری به سمت روش‌های نوین کشت محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای، یکپارچه‌سازی و اصلاح الگوی کشت، توسعه تشکل‌های تولیدی، توسعه روش‌های مبارزه بیولوژیک، توسعه و ترویج و حمایت از روش‌های بیابان‌زدایی و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی از جمله سیاست‌های توسعه‌ای بخش کشاورزی استان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار