معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس گفت:مراحل اداری جذب پذیرفته شدگان نهایی آزمون های استخدامی سال 91 استانداری و دستگاهای اجرایی فارس همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۴۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴ 10 June 2015
تابناک فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس: احد جمالی افزود: تعداد زیادی از پذیرفته شدگان این آزمون ها پس از تامین اعتبار و تخصیص شماره مستخدم از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از ابتدای اردیبهشت 94 در استانداری فارس و سایر دستگاه های اجرایی این استان شروع به کار کرده اند.

وی ادامه داد:فرآیند اخذ شماره مستخدم و مراحل اداری جذب سایر این افراد نیز در روزهای آینده به اتمام خواهد رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس،در مورد فرآیند استخدام 326 نفر از فرزندان شاهد در استان فارس اظهار داشت:با پیگیری مستمر این معاونت، مشکل جذب این افراد برطرف شده است.

جمالی گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده با بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و استان فارس و با تامین اعتبار لازم از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، فرآیند اخذ شماره مستخدم و سایر مراحل قانونی جذب به زودی آغاز خواهد شد.

او افزود: پس از تکمیل روند استخدام، مشمولان برخوردار از این سهمیه در نیمه دوم امسال در دستگاه های اجرایی شروع به کار خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار