مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه از شرکت 500 نفر از بازنشستگان سراسر کشور در آبان‌ماه سال‌جاری در المپیاد ورزشی بازنشستگان کارگری خبر داد و گفت: این مسابقات در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 11 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،کیومرث فلاحی، شرکت‌های دانش‌بنیان از شرایط ویژه پرداخت بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند و تمام شعب تامین اجتماعی در استان خدمات خود را به‌صورت 100 درصد مکانیزه ارایه می‌دهند و استان کرمانشاه رتبه نخست را در خدمات نوین در کشور دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به آمار بیمه‌شدگان در صنف‌های مختلف، خاطرنشان کرد: سیستم سی.آی.وی برای تسهیل در ارتباط مردم با کارشناسان راه‌اندازی می‌شود تا پرسش‌های مردم به‌صورت آن‌لاین پاسخ داده شود و نیازی به حضور فیزیکی افراد در شعب تامین اجتماعی نیست.

وی با اشاره به اینکه در حوزه درمان دیگر نیازی به ارائه دفترچه تامین اجتماعی در مراکز درمانی این سازمان نیست، افزود: افرادی که به حوزه‌های درمانی تامین اجتماعی در سراسر کشور مراجعه می‌کنند، با ارایه مشخصات خویش از قبیل کد ملی و یا کد بیمه پذیرش‌شونده می‌توانند از ارایه دفترچه کاغذی معاف شوند و با اجرای این طرح که سی.ان.ان نام دارد، صرفه‌جویی خوبی در زمینه کاهش چاپ دفترچه کاغذی صورت می‌گیرد.

فلاحی از زیرپوشش قرار گرفتن ساعات اضافه کاری کارکنان در بازنشستگی خبر داد و عنوان کرد: اقدامات خوبی برای حوزه های مختلف تامین اجتماعی صورت گرفته است که از جمله می‌توان به برگزاری المپیاد ورزشی بازنشستگان کارگری در استان کرمانشاه اشاره کرد.

این مسؤول از شرکت 500 نفر از بازنشستگان سراسر کشور در آبان ماه سال‌جاری در المپیاد ورزشی بازنشستگان کارگری خبر داد و گفت: این مسابقات در کرمانشاه برگزار می‌شود و به نفرات برتر رشته‌های مختلف هدایایی اهداء می‌شود.

وی با انتقاد از وجود آمار بالای بیکاری در استان کرمانشاه، بیان کرد: بیکاری بیشترین لطمه را به سازمان تامین اجتماعی می‌زند و در سال 95 تنها یک درصد در میزان بیمه‌شدگان افزایش داشته‌ایم و این در حالی است که 9 درصد در میزان بازنشستگی افزایش وجود داشته است و این ضریب پشتیبان سازمان را در پرداخت‌ها در کشور به خطر می‌اندازد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار