معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: طرح استفاده موثر و بهینه از ظرفیت های خالی واحدهای صنعتی برای نخستین بار در این استان اجرا می شود.
کد خبر: ۴۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 09 June 2015
افشار فتح الهی درگفت و گو با  ایرنا افزود: در این طرح ضمن شناسایی ظرفیت های خالی واحدهای صنعتی فعال استان تهران، زمینه برای فعالیت و استفاده بهینه از این ظرفیت ها با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از صنایع ایجاد شده در کشور ظرفیت خالی تولید دارند اظهار کرد: دراین واحدها برغم سرمایه گذاری انجام شده در راستای تامین زمین و تجهیز ماشین آلات و نیروی انسانی، به دلیل وجود مشکلاتی از جمله محدودیت منابع و کمبود نقدینگی امکان بهره مندی از ظرفیت و توان مجموعه برای تولید وجود ندارد.

فتح الهی با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور شناسایی ظرفیت خالی تولید صنایع مستقر در استان تهران گفت: این طرح با همراهی و همکاری صاحبان صنایع و واحدهای صنعتی و تولیدی فعال در استان اجرا می شود.

وی افزود: با اجرای این طرح، تقاضای جدید سرمایه گذاران بخش خصوصی برای فعالیت در بخش های تولیدی و صنعتی نیز به سمت تکمیل ظرفیت های خالی صنایع موجود و رونق بهتر و بیشتر واحدهای صنعتی و تولیدی استان تهران سوق داده می شود.

وی افزود: دراین راستا سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران زمینه مناسب برای ارتباط سرمایه گذاران بخش خصوصی با مالکان واحدهای صنعتی دارای ظرفیت خالی تولید را با هدف استفاده بهینه از ظرفیت های صنعتی موجود در استان را فراهم خواهد کرد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: با اجرای این طرح ضمن پیشگیری از سرمایه گذاری غیر موثر در حوزه های مختلف ، شرایط مناسب برای استفاده بهینه از توان و ظرفیت واحدهای صنعتی و تولیدی موجود در استان نیز فراهم می شود.

وی با اشاره به اینکه حدود 20 درصد صنایع کشور در استان تهران مستقر هستند گفت: این طرح برای نخستین بار در استان تهران و با هدف پیشگیری از اتلاف منابع، ساماندهی و هدفمند کردن سرمایه گذاری های بخش خصوصی و همچنین رونق فعالیت های تولیدی و اقتصادی استان اجرا می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار