فرماندار روانسر از اختصاص اعتبارات جدید برای اجرا و بازنگری طرح های هادی و تکمیل مساجد روستایی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 07 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری روانسر،حسین ویسمرادی گفت: خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات و اقدامات زیادی برای محرومیت زدایی روستاها انجام گرفته و این خدمات در این دولت نیز با شدت بیشتر ادامه دارد.

فرماندار روانسر  افزود: یکی از دغدغه های دولت تدبیر و امید در روستاها ایجاد اشتغال است که اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای شهرستان باید به دنبال ارائه ایده های نو برای اشتغال جوانان روستاها باشند.

ویسمرادی تصریح کرد: دولت توجه ویژه ای به عمران و آبادانی روستاها و تولیدات روستاییان دارد و خدمات نظام به روستا نشینان در مقایسه با دوران قبل از انقلاب تفاوت بسیار 
چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی به منظور پایداری تولیدات بخش کشاورزی  ، جلوگیری از مهاجرت به شهرها و حفظ سنت ها و آداب و رسوم روستاییان توجه به روستاها رادر دستور کار قرار داده است.

ویسمرادی اضافه کرد: تحقق دموکراسی دینی و حکومت مردم بر مردم ، برآورده شده خواسته ها و نیازهای روستاییان و ارائه خدمات هر چه بهتر مسئولان به روستاییان از جمله اهداف تاسیس دهیاری ها در کشور بود.

نماینده عالی دولت در روانسر با بیان اینکه اینکه رشد و شکوفایی روستاها در گرو فعالیت موثر و سازنده شوراها و دهیاران امکان پذیر است بیان داشت: برای برقراری ارتباط دو سویه میان دولت و مردم  باید از توان و ظرفیت دهیاران و شوراها استفاده کرد

وی تصریح کرد: دولت و مسئولان شهرستانی نیز بر اساس برنامه های توسعه ای شهرستان فعالیت های عمرانی را کماکان ادامه خواهند داد.

ویسمرادی همچنین از اختصاص سه میلیارد و 700 میلیون ریال برای اجرا و بازنگری طرح های هادی روستایی خبر داد و افزود: برای تعمیر مساجد روستایی 14 روستای این شهرستان 800 میلیون ریال از محله اعتبارات تمکلک دارایی ها اختصاص یافته است.

بخشدار مرکزی روانسر نیز گفت: از سال 92 تا پایان سال 95 تعداد 98 طرح با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال توسط دهیاری ها در سطح روستاهای بخش مرکزی این شهرستان هزینه شده است.

حسن بهرامی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 43 طرح عمرانی با اعبتاری بالغ بر 8 میلیارد و 680 میلیون ریال در 40 روستای بخش مرکزی انجام شده است.

وی با بیان اینکه قانون 47 وظیفه را برای دهیارن مشخص کرده افزود: دهیاران بازوان اجرایی شوراها و دولت هستند که عمران و آبادانی روستاها مرهون تلاش های این تلاشگران است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار