آقای فرزاد جمشیدی حضور دوباره تان نمی تواند فصل آشنایی خوبی برای مردم باشد/خاطرات خوب گذشته را خراب نکنید اما سوال از این مجری عزیز و برگوار این است :مگر مشکل حاشیه ایتان را رسانه ها و فضای مجازی برای شما درست کردند و خودتان در آن موضوع کاملاً بی تقصیر بودید و یا مگر مدیران رسانه ملی از شما خواستند که از اجرا در رسانه ملی خداحافظی کنید که اکنون تمایل پیدا کرده اید که دوباره این امر مقدس را آغاز کنید؟
کد خبر: ۴۵۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 07 July 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از گروه فرهنگی صابرنیوز: مجری در برنامه های تلویزیونی برای مخاطب بسیار مهم و در میزان مخاطب برنامه ها تأثیر گذار است. از این رو است که مجری باید دارای ویژگی های خاص و از جنس مردم باشد تا مردم بتوانند با آن اجرا ارتباط برقرار کنند وقتی یک مجری در برنامه ش حرف مرد میزند و مخاطب احساس کند که حرفی که از دهان مجری خارج می شود از روی صدق و بی ریا است و خود مجری نیز عامل به عمل است مخاطب نیز آن کلام را مشتاقانه می پذیرد .

در چند ساله اخیر شاهد حضور مجریان جوان و باسواد در رسانه ملی بوده ایم که با عنایت معلومات خوب و با استفاده از ادبیات درست توانسته اند تحولی در اجرا در صدا و سیما ایجاد کنند که این جای خوشحالی دارد که تلویزیون برای هر سلیقه ای می تواند برنامه داشته و در آن برنامه از مجری حرفه ای در آن زمینه استفاده کند.
 
فرزاد جمشیدی از مجریان خوش ذوق و سابق صدا و سیما که همه او را با ادبیات و جملات احساسی و زیبایش در سحر می شناسند و با وی خاطرات خوبی را در لحظان ناب سحر دارند. حدوداً 4 سال پیش به خاطر مسائل حاشیه ای از اجرای در سازمان خداحافظی کرد.
 
جمشیدی در سال 92/3/29 طی نامه رسمی از اجرا در رسانه ملی خداحافظی کرد و مدیران رسانه ملی با جایگزینی فردی به جای فرزاد جمشیدی در این مدت چهارسال، خلاء ایشان را کاملاً پوشش دادند البته در اولین سال نبود ایشان ناهماهنگی های مجری با فضای سحر و کمبود فردی به نام فرزاد جمشیدی احساس می شد اما در سال های بعد این نقصان بسیار کمرنگ شد.
 
بعد از گذشت 4سال آقای جمشیدی دوباره می خواهد اجرا را در برنامه های تلویزیونی آغاز کند، در این خصوص ایشان گفته است: من به هیچ عنوان در سازمان صداوسیما ممنوع التصویر نبودم؛ بلکه خطاب به سازمان نامه نوشتم و دلخور بودم. از سال گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر درخواست سازمان صداوسیما برای حضور دوباره‌ام در تلویزیون به گوش می‌رسید؛ اما رسماً در نوروز 96 از من دعوت به همکاری شد ولی آقای علی‌عسکری تشخیص دادند که من در برنامه‌هایی که مردم بیشتر می‌شناسندم حضور پیدا کنم. من دلخور بودم از کارهایی که در سازمان صداوسیما صورت گرفته، به‌خصوص از برخی مدیران میانی سازمان که در حال حاضر بسیاری از آنها در رسانه ملی نیستند. آن حمایتی که باید در آن سال‌ها از بنده نشد.»
 
این مجری صداوسیما بیان کرد: «خبرگزاری‌ها، صدا و سیما و روزنامه‌ها همه از یک خانواده هستند. اگر یک خبرگزاری بخواهد فقط به‌خاطر اظهارات فردی، یک مجری تلویزیونی را از مردم جدا کند، کار درستی نیست. من از شما می‌خواهم که به دادسرای فرهنگ و رسانه شعبه 9 بازپرسی مراجعه کنید و ببینید رسانه‌هایی که این خبر را منتشر کرده‌اند متأسفانه در حال حاضر با چه مشکلاتی روبه‌رو هستند. برخی از رسانه‌ها به‌خاطر این قضیه به مشکل خورده‌اند.»

اما سوال از این مجری عزیز و برگوار این است :مگر مشکل حاشیه ایتان را رسانه ها و فضای مجازی برای شما درست کردند و خودتان در ان موضوع کاملاً بی تقصیر بودید و یا مگر مدیران رسانه ملی از شما خواستند که از اجرا در رسانه ملی خداحافظی کنید که اکنون تمایل پیدا کرده اید که دوباره این امر مقدس را آغاز کنید؟
 
آقای جمشیدی شما یکبار مردم خداحافظی کرده اید و مردم به نبود شما در رسانه ملی عادت کرده اند و برنامه های سحری و افطار سازمان در نبود شما با قدرت و صلابت پیگیری شده است اگر جنابعالی احساس تکلیف کرده اید تا در این سنگر به مردم شریف کشورمان خدمت کنید ؛ صابرنیوز با شناختی که از جنابعالی دارد ، پیشنهاد می کند در دانشگاه و در حوزه نشر کتب ارزشی بیشتر می توانید مؤثر باشید تا در اجرا ، چرا که یکبار برای همیشه پرونده اجرای خودتان را در سازمان صداو سیما بسته اید و باز کردن آن برای شما خوب نیست چرا فضای مجازی که کمتر نشده بلکه نفوذش بیشتر شده و مردم جامعه هدف شما هم که تغییر نکرده اند و اگر شما به خاطر مدیران میانی و یا مسائل دیگر تنها چند روز مانده به ماه رمضان از اجرا در رسانه ملی رسماً خداحافظی کرده اید می توانستید برای مردم بمانید و برای مردم اجرا کنید.

نگارنده معتقد است که حضور مجریان جوان و صاحب سبک در سازمان بسیارچشمگیر بوده که نبود فرزاد جمشیدی برای افکار عمومی احساس نشده و حضور دوباره ایشان نمی تواند فصل آشنایی خوبی برای مردم باشد.
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار