شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه ایی ششم تا دوازدهم تیر ماه که بنابر توصیه مقام معظم رهبری، به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده را فرصتی مناسب برای معرفی مدعیان دروغین دفاع از حقوق ملت ها دانست.
کد خبر: ۴۵۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 01 July 2017
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه ایی ششم تا دوازدهم تیر ماه که بنابر توصیه مقام معظم رهبری، به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده را فرصتی مناسب برای معرفی مدعیان دروغین دفاع از حقوق ملت ها دانست.

به گزارش تابناک ایلام ؛ متن  بیانیه  به این شرح است: ضعف و زبونی ایادی استکبار و جبهه نفاق در برابر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایمان، اتحاد و استواری ملت بزرگ ایران پس از پیروزی نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی، نظام سلطه و منافقین کوردل را بر آن داشت تا با ترور شخصیت های برجسته نظام و به راه انداختن ترور و ناامنی و مرتکب شدن جنایات مختلف، نابودی و فروپاشی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار قرار دهد.


اما ایستادگی و پایداری مردم و مسئولان و تنومند شدن بنیاد و ریشه های نظام اسلامی ایران در پرتو الطاف الهی، رهبری پیامبرگونه امام راحل و در ادامه تدابیر رهبر فرزانه انقلاب و خون شهیدان والامقام، امروز باعث بالندگی هر چه بیشتر انقلاب شکوهمند اسلامی شده به حدی که ملت های آزادی خواه و ظلم ستیز با الگو برداری از اعتقادات ملت بزرگ ایران در جهت مبارزه بی امان با نظام سلطه به پا خاسته اند.


مدعیان دروغین حقوق بشر و در راس آنها آمریکای جهانخوار که خود بزرگترین ناقض حقوق ملتهاست امروز دم از دفاع از حقوق انسان ها می زنند در حالیکه خود حامی و پرورش دهنده تروریسم هستند.


بی تردید مساله حقوق بشر از جمله مقولات و موضوعات مهم و تاثیرگذار و همچنین چالش برانگیز عرصه بین الملل محسوب شده که مورد توجه ملت های گوناگون قرار دارد و امروز جهانیان شاهدند که آمریکا و جیره خوارانش این موضوع را به ابزار و حربه ای برای اعمال فشار بر کشورهای مستقل بویژه جمهوری اسلامی ایران تبدیل کرده اند.


از این رو و بنا به توصیه مقام معظم رهبری، 6 تا 12 تیر ماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شد و بر این اساس ضرورت دارد تا این تدبیر حکیمانه معظم له را به فرصتی برای انعکاس نفاق، دروغگویی قدرت های استکباری و مدعی حقوق بشر و افشاگری و نمایان ساختن چهره واقعی آمریکای جهانخوار و جنایتکار تبدیل کنیم.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از همه نخبگان، فرهیختگان، تحلیلگران، محققین، پژوهشگران، اساتید حوزه و دانشگاه، علما و روحانیون، اصحاب رسانه و مطبوعات استدعا دارد تا با تنویر افکار عمومی و روشنگری های تأثیر گذار بمنظور نشان دادن دست های پنهان و کثیف استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل و جیره خواران منطقه در برپایی آشوب و فتنه در کشورهای مستقل اسلامی، به راه انداختن جنگ نرم و عملیات روانی و اقدامات مذبوحانه تروریستی در جهت مبارزه با این توطئه های شوم تلاش کرده و قدرت بی چون و چرای جمهوری اسلامی ایران را در مقابله با جریانات انحرافی و دسیسه های ددمنشانه نظام سلطه به نمایش بگذارند./م

برچسب ها: بیانیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار