استاندار همدان با بیان اینکه گروه انقلابی ابوذر سند انقلاب در نهاوند و استان همدان است، گفت: خروش آنها در سال 1352 باعث وحشت رژیم پهلوی شد.
کد خبر: ۴۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹ 12 February 2015

استاندار همدان با بیان اینکه گروه انقلابی ابوذر سند انقلاب در نهاوند و استان همدان است، گفت: خروش آنها در سال 1352 باعث وحشت رژیم پهلوی شد.

به گزارش  فارس ، محمدناصر نیکبخت با حضور در منزل اسد سیف برادر یکی از شهدای گروه انقلابی ابوذر اظهار داشت: شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند در دوران خفقان رژیم ستمشاهی در سال 1352 کار بزرگی را انجام دادند.
وی گفت: گروه انقلابی ابوذر سند انقلاب در نهاوند و استان همدان است که همه ما باید ارزش کار بزرگ آنها را بدانیم زیرا خروش آنها در سال 1352 باعث وحشت رژیم پهلوی شد.
استاندار همدان با تأکید بر لزوم معرفی گروه انقلابی ابوذر افزود: باید المان مناسبی در شأن این شهدا در شهرستان نهاوند احداث شود.
در این مراسم امامعلی عبدالملکی فرماندار نهاوند نیز گفت: با کمک شهرداری و استاندار با بودجه 100 میلیون تومانی به زودی کار ساخت المان برای شهدای ابوذر را آغاز می‌کنیم.
همچنین به مناسبت دهه فجر چهار طرح عمرانی شامل افتتاح ترمینال جدید نهاوند، آسفالت جاده روستایی قشلاق ولی‌اللهی، آبرسانی روستای زرامین سفلی و گازکشی به روستای رودحسن علیا و همزمان به 19 روستا انجام شد.
استاندار همدان در مراسم افتتاح آب شرب سالم و بهداشتی روستای زرامین سفلی، خطاب به مردم این روستا بیان کرد: شما مردم انقلابی زرامین با تقدیم 43 شهید جزو روستاهای پیشرو انقلاب در استان هستید که امروز بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به ارزش 500 میلیون تومان کمترین هدیه‌ای از طرف دولت به شماست.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار