دادستان استان کرمانشاه گفت:۷۰ کاندیدای متخلف شورای شهر که مرتکب خسارت رساندن به اموال شهرداری شده اند شناسایی و هر کدام از آنها بایدبین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان جریمه پرداخت کنند.
کد خبر: ۴۴۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ 25 June 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ، محمدحسین صادقی در نشست خبری که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد،  افزود:در ایام تبلیغات انتخابات اخیر ۳۵۰ میلیون تومان خسارت به اموال شهرداری وارد شد که وارد کنندگان این خسارات شناسایی شده اند.

وی خاطر نشان کرد: پیش از برگزاری انتخابات 47 کانال درفضای مجازی اقدام به تبلیغات زود هنگام برای کاندیدا ها نمودند که شناسایی شده  و تعدادی از کاندیداها  احضار شدند و مورد تذکر قرار گرفتند و در ادامه نیز بعد از انتخابات 30 پرونده تخلفاتی تشکیل و در این بین 75 نفر به دادسرا احضار شدند که موضوع این پرونده ها همچنان در دست بررسی است.
 
صادقی تصریح کرد:: تعدادی از مدیران دولتی استان نیز جزو این ۷۵ متهم احضار شده به دادسرا در خصوص تخلفات انتخاباتی هستند.
 

دادستان استان اظهار داشت:هیچکس نباید احساس کند که دارای حاشیه امن در برابر تخطی از قانون است و در راستای اجرای عدالت دستگاه قضایی هیچ تبعیضی برای هیچ کسی قائل نخواهد شد.
 
وی در ادامه  ابراز داشت: بعد از واقعه تروریستی تهران بیش از ۵۰ نفر از عقبه ها و وابسته های این عناصر تروریستی در استان کرمانشاه دستگیر شد و از آنها کمربندهای انفجاری، چاشنی های الکترونیکی و تسلیحات نظامی کشف و ضبط گردید.
 
صادقی تاکید کرد:در تمامی مرز های استان امنیت کامل برقرار است و اشراف و احاطه کامل اطلاعاتی در مرزهای استان حاکم است.

وی تاکید کرد: موضوع تیراندازی و درگیری در مرزهای استان کرمانشاه  کاملا کذب بوده و چینین چیزی  اصلا صحت نداردلذا اقدامات تروریستی اخیر در تهران را نباید به نام یک قوم ثبت کرد و 
چنین چیزی هرگز پذیرفتنی نیست.
 
داستان استان در ادامه از  شناسایی و متلاشی شدن یک شبکه دلالی در کمیسیون ماده 100 خبر داد و افزود: یک شبکه دلالی، ارتشا و سوءاستفاده گسترده مالی در کمیسیون ماده 
100 شناسایی و متلاشی شد که بیش از 40 نفر در این ارتباط شناسایی،دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفته اند.

وی گفت: تعدادی از اعضای دوره چهارم شورای شهر و پرسنل شهرداری جزو متهمین تحت تعقیب هستند.

صادقی در ادامه به روند پیگیری پرونده گلیم و گبه اشاره کرد و افزود: نمی توانیم هیچ زمان مشخصی برای توزیع اموال جمع آوری شده میان مالباختگان اعلام کنیم.
 
وی تصریح کرد:با مساعدت و همکاری آستان قدس رضوی فرشهای خریداری این آستان توسط مدیر مکتب بدون هیچگونه کسر پول عودت  داده شد و با همکاری خانه فرش ایران کار بازاریابی و فروش دیگر فرشهای موجود در انبارهای این مکتب در دست اجراست.
 
به گفته این مسئول: تاکنون یک ریال به هیچ  یک از مالباختگان پرداخت نشده است .

دادستان استان در پایان ابراز داشت: دادستان کل کشوربصورت ویژه در جریان روند تحقیقات و اقدامات قضایی این پرونده قرار می گیرد.


 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار